تاریخ انتشار نسخه بلوری فیلم Pacific Rim: Uprising

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، یونیورسال پیکچرز و لجندری پیکچرز تاریخ انتشار نسخه خانگی و دیجیتالی فیلم Pacific Rim: Uprising را تایید و اعلام کرده‌اند. اتفاقات این فیلم ۱۰ سال پس از اتفاقات فیلم اول جریان دارد که کایجوها بازگشته‌اند و حال یگرها یکبار دیگر باید با این هیولاها که در این قسمت بزرگ‌تر و مخرب‌تر شده‌اند، روبه‌رو شوند و با آن‌ها مبارزه کنند. در ابتدا نسخه دیجیتالی فیلم Pacific Rim: Uprising که از طریق برنامه Movies Anywhere در تمام اپ‌های دیجیتالی فیلم قابل نمایش است، در تاریخ ۵ ژوئن ۲۰۱۸ (۱۵ خرداد ۱۳۹۷) منتشر می‌شود و در ادامه نسخه خانگی این فیلم که شامل نسخه بلوری، 4K Ultra HD، بلوری سه بعدی و DVD می‌شود، در تاریخ ۱۹ ژوئن ۲۰۱۸ (۲۹ خرداد ۱۳۹۷) عرضه خواهد شد. شما در ادامه می‌توانید تصویر روی جلد نسخه خانگی این فیلم را مشاهده کنید:

همچنین بخش محصولات خانگی شرکت یونیورسال پیکچرز اطلاعاتی از محتوای نسخه خانگی فیلم Pacific Rim: Uprising را نیز منتشر کرده است. از جمله این بخش‌ها می‌توان به بخش Hall of Heroes که جان بویگا یگر بسیار پیشرفته خود را معرفی می‌کند و در مورد آن توضیح می‌دهد، بخش Bridge to Uprising که بازیگران و عوامل تولید در مورد تغییراتی که در فاصله ۱۰ ساله بین دو قسمت اول و دوم فیلم ایجاد شده صحبت می‌کنند، بخش The Underworld of Uprising به تلفاتی که از حمله کایجوها به بار آمده صحبت می‌شود، بخش Unexpected Villain در مورد شخصیت شرور و منفی که به‌صورت غیر منتظره وارد داستان فیلم می‌شود، توضیح داده خواهد شد، در بخش Next level Jaegers در مورد نسل جدید یگرها توضیح داده می‌شود، در بخش I Am Scrapper کیلی اسپنی در مورد گذشته اسکرپر می‌گوید و بیشتر با شخصیت آمارا آشنا می‌شویم، بخش Mako Returns در مورد بازگشت ماکو موری و اهمیت آن در این فیلم صحبت شده است و تصاویر و ویدیوهایی از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید و همچنین تصاویر حذف شده فیلم Pacific Rim: Uprising اشاره کرد. یونیورسال ویدیویی از نسخه بلوری این فیلم را نیز منتشر کرده است که شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:


ماه گذشته، فیلم Pacific Rim: Uprising که با بودجه‌ای معادل ۱۵۰ میلیون دلار تولید شده، به‌روی پرده‌های سینما رفت و تا به امروز بیش از ۵۸ میلیون دلار در آمریکای شمالی و بیش از ۲۸۱ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده است. جان بویگا، کیلی اسپنی، جینگ تیان، اسکات ایستوود، لیلی جی، وسلی وانگ، لن ینگینگ، کیان یونگچن، رینکو کیکوچی، چارلی دی، بورن گورمن، ایوانا ساکنو، کاران برار، ماکنیو آراتا، شرلی رودریگز، ژانگ جین، لیوی میدن، آدریا آرجونا، راحات آدامز، چن زیتونگ و جو جو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Pacific Rim: Uprising حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم استیون دنایت بوده است. گیرمو دل تورو، کارگردان فیلم Pacific Rim (حاشیه اقیانوس آرام)، به‌عنوان تهیه‌کننده در دنباله این فیلم حضور دارد. کار نوشتن فیلمنامه فیلم Pacific Rim: Uprising نیز بر عهده امیلی کارمایکل، استیون دنایت، تی.اس. نولین و کیرا اسنایدر بوده است.

تانی کال

برگرفته از Comingsoon

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *