تاریخ انتشار نسخه بلوری فیلم «Ready Player One»

شرکت برادران وارنر اولین جزئیات تاریخ انتشار نسخه خانگی فیلم «Ready Player One» را اعلام کرد. نسخه دیجیتالی جدیدترین فیلم استیون اسپیلبرگ در تاریخ ۴ جولای بر روی تمام پلتفرم های دیجیتالی در دسترس خواهد بود، و در تاریخ ۲۴ جولای نسخه بلوری، DVD، Blu-ray 3D، 4K Ultra HD و Blu-ray آن به بازار عرضه خواهد شد.

علاوه بر این، نسخه DVD و خانگی فیلم «The Ready Player» شامل چگونگی الهام فیلم از دهه ۸۰ میلادی است که یکی از ویژگی‎های این نسخه است.

تای شرایدن بازیکر فیلم «X-Men: Apocalypse» و «Mud»، اولیویا کوک بازیگر فیلم «Me and Earl and the Dying Girl» و بن مندلسون بازیگر فیلم «Rogue One: A Star Wars Story»، «Bloodline»، هانا جان کامن بازیگر فیلم «Star Wars: The Force Awakens»، سایمون پگ بازیگر فیلم های «Star Trek» و «Mission: Impossible» و مارک رایلنس بازیگر برنده جایزه اسکار و بازیگر فیلم «Bridge of Spies» و «Dunkirk» از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم «Ready Player One» حضور دارند.

در سال ٢٠٤٥ دنیای واقعی به مکان خشن و سختی برای زندگی تبدیل می شود. وید اوون واتس با بازی تای شرایدن تنها زمانی زندگی را احساس می کند که به دنیای «OASIS» وارد می شود، یک جهان مجازی همه جانبه که بسیاری از انسان ها در آن روز‎های خود را سپری می کنند. در دنیای «OASIS» شما می توانید به هر کجا بروید، هر کاری انجام دهید، و هر کسی که می خواهید باشید، تنها محدودیت شما تخیل خودتان است. دنیای «OASIS» توسط جیمز هالیدی با بازی مارک رایلنس که شخصیتی بی نظیر و درخشان دارد ایجاد شده. او قرار است کنترل کامل بر دنیای «OASIS» و ثروت عظیم خود را به برنده یک مسابقه سه بخشی واگذار کند، تمام این مسابقه برای پیدا کردن یک وارث شایسته طراحی و برنامه ریزی شده است. زمانی که وید واتس به همراه دوستانش که به آن ها گروه «High Five» نیز گفته می شود، اولین چالش را با موفقیت پشت سر می گذارند، برای نجات زندگی خود و دنیای «OASIS» وارد جهانی پر از اکتشافات جدید و خطر های تازه می شوند.

زک پن و ارنست کلاین وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشتند، و استیون اسپیلبرگ که برنده ۳ جایزه اسکار است، این فیلم را کارگردانی کرد. تهیه کنندگی این پروژه نیز بر عهده دونالد دی لاین، کریستی ماکوسکو کریگر، استیون اسپیلبرگ و «Dan Farah» است. آدام سامنر، دانیل لوپی، کریس دیفریا و بروس برمن به عنوان تولید کننده اجرایی در این پروزه فعالیت داشتند.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *