تاریخ انتشار نسخه Blu-ray فیلم سینمایی Black Panther

مارول بلاخره تاریخ پخش نسخه دیجیتال و خانگی فیلم سینمایی Black Panther (پلنگ سیاه) را اعلام کرد. تا اینجا، فیلم جدید رایان کوگلر بعنوان پرفروش ترین فیلم سال شناخته می شود، و احتمالا تا پایان ۲۰۱۸ در بدترین حالت ممکن، حداقل میان پنج فیلم پرفروش سال مشاهده خواهد شد. این فیلم فروش فوق العاده ای را بخصوص در خانه اش تجربه کرد اما اکنون با کاهش فروش روبرو شده و در حال سپری کردن روزهای پایانی خودش در گیشه است. Black Panther آخرین ماموریتش را به انجام رساند تا موفق از گیشه خارج شود؛ جلو زدن از فیلم سینمایی Titanic و ثبت نام خود بعنوان سومین فیلم پرفروش تاریخ ایالات متحده.

عملکرد جهانی این فیلم هم فوق العاده بوده است بطوری که در مجموع توانست ۱٫۳ میلیارد دلار در سراسر جهان بفروشد. بعلاوه، در روز ۱۸ آوریل Black Panther قرار است بعنوان اولین فیلم بعد از ۳۵ سال ممنوعیت، روی پرده سینماهای عربستان سعودی برود!! مارول استودیوز قطعا از ساخت چنین فیلمی واقعا خوشحال است و باید هم به آن افتخار کند. با وجود کسب چنین موفقیتی، بدون شک در فاز چهارم MCU شاهـد ساخت قسمت دوم این فیلم خواهیـم بود، اما در حال حاضر اطلاعـات چندان دقیقی از آن نـداریم.

مارول استودیوز این روزها خودش را برای شروع اکران Avengers: Infinity War آماده می کند، فیلمی که پیش بینی ها خبر از یک افتتاحیه ۲۰۰ و چند میلیون دلاری برای آن داده انـد. با نزدیک تر شدن به تاریخ شروع اکران Infinity War، زمان برای نمایش Black Panther هم آرام آرام به پایان می رسد و باید کم کم خودش را برای خداحافظی با سینماها آمـاده کند. اما به دنبال ترک سینماها، نسخه دیجیتال و پخش خانگی این فیلم به دست طرفداران خواهد رسید. حال مارول استودیوز با انتشار یک توییت در صفحه رسمی توییتر خود فیلم، تاریخ انتشار این نسخه ها را اعلام کرد. طبق این توییت، نسخه دیجیتال از تاریخ هشتم ماه مِی (مصادف با سه شنبه ۱۸ اردیبهشت) و نسخه Blu-ray و DVD نیز در تاریخ ۱۵ ماه مِی (مصادف با سه شنبه ۲۵ اردیبهشت)در اختیار طرفداران قرار می گیرد.

اکنون در چارت داخلی، Black Panther پرفروش ترین فیلم دنیای سینمایی مارول، و در چارت بین المللی هم سومین فیلم پرفروش این فرانچایز است. طبق تازه ترین گزارش های منتشر شده، فیلم جدید مارول توانسته فیلم Titanic (تایتانیک) جیمز کامرون را پشت سر بگذارد، و خودش را بعنوان سومین فیلم پرفروش تاریخ ایالات متحده معرفی کند. این فیلم در باکس آفیس بین المللی بتازگی از Frozen (کـه ۱٫۲۷۶ میلیارد فروخته بود) پیشه گرفته و تبدیل به دهمین فیلم پرفروش تاریخ شده است. حال باید منتظر ورود Infinity War به گیشه باشیم تا ببینیم این فیلم چطور رکوردها را جابجا خواهد کرد.

تانی کال

مغناطیس نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *