تاریخ انتشار RED DEAD REDEMPTION 2 برای PS4 و XBOX ONE

Rockstar Games به‌طور رسمی اعلام کرد Red Dead Redemption 2 در تاریخ 26 اکتبر 2018 (جمعه 4 آبان 1397) برای کنسول‌های PS4 و Xbox One منتشر می‌شود.

به نقل از Gamespot، این خبر در صفحه رسمی RockStar Games اعلام شد که این شرکت ضمن تایید زمان عرضه بازی، بابت تاخیر هم عذر خواهی کرد. پیش از این هم قرار بود در پاییز 2017 به تجربه این عنوان می‌پرداختیم اما انتشار آن تا بهار 2018 به تعویق افتاد و حالا باری دیگر شاهد عقب انداختن روز عرضه بازی هستیم. با توجه به بیانیه Rockstar، سومین تاخیر برای Red Dead Redemption 2 زمان بیشتری برای بهبود آن فراهم می‌کند:

ما هیجان‌زده هستیم که اعلام کنیم Red Dead Redemption 2 در 26 اکتبر 2018 (جمعه 4 آبان 1397) منتشر می‌شود. از تمام کسانی که بابت سومین تاخیر ناامید شدند هم پوزش می‌طلبیم. در حالی که امید داشتیم زودتر از این‌ها بازی را منتشر کنیم، نیاز به زمان بیشتری برای بهبود و توسعه آن داریم.

ما صادقانه از صبر شما سپاس‌گذاریم و امیدواریم وقتی به تجربه بازی پرداختید، قبول می‌کنید که این انتظار ارزشش را داشته است. در عین حال، لطفا نگاهی به این تصاویر جدید بیندازید. ما منتظر به اشتراک بگذاری جزئیات بیشتری با شما طی هفته‌های آینده هستیم.”

تانی کال

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *