تاریخ اکران فیلم اقتباسی Pet Sematary

طی چند ساعت اخیر ما شاهد موجی از تغییر تاریخ اکران فیلم های مهم پیش رو بودیم، دو کمپانی پارامونت پیکچرز و وارنر بروس نیز تاریخ اکران تعدادی از پروژه های مورد انتظار خودشان را تغییر دادند، حال فیلم اقتباسی Pet Sematary هم درگیر این موج شده است. این فیلم اقتباسی ابتدا قرار بود در تاریخ ۱۹ آوریل ۲۰۱۹ (مصادف با جمعه ۳۰ فروردین ۹۸) پا به گیشه بگذارد، اما حالا از پنجم آوریل (مصادف با جمعه ۱۶ فروردین ۹۸) روی پرده می رود.

این فیلم بر پایه رمانی به همین نام نوشته استیون کینگ، خدای کتاب های ترسناک، ساخته می شود و داستان آن درباره یک خانواده است که به شهری کوچکی در ایالت مین (Maine) نقل مکان می کنند و متوجه می شوند که یک قبرستان حیوانات طرف دیگر خیابان قرار دارد، یک مرد در این قبرستان سکونت دارد که ادعا می کند حیوانات دفن شده در این محل به زندگی بازمیگردند. به دنبال یک تصادف ناراحت که در پی آن کودکی نو پا کشته می شود، پدر خانواده پسرش را در این قبرستان دفن می کند به امید اینکه دوباره زنده شود و به آغوش خانواده بازگردد.

این رمان پیش از این هم یک بار مورد اقتباس قرار گرفته بود؛ خود کتاب اوایل دهه ۸۰ میلادی منتشر شد و خودش را بعنوان یکی دیگر از آثار پرفروش کینگ نمایان نمود (با اینکه خود او از این اثر بعنوان کتابی دلگیر نام برد)، اما بعدا تبدیل شد به یک فیلم سینمایی با نقش آفرینی ﺩﯾﻞ ﻣﯿﺪﮐﯿﻒ. بعد از گذشته چند دهه، به دنبال موفقیت های چشمگیر فیلم سینمایی IT در سال ۲۰۱۷ این ایده بیان شد که بازآفرینی داستان های استیون کینگ در شکل و شمایلی تازه می تواند تبدیل به موفقیت هایی کم نظیر در گیشه شود. در همین زمان بود که شنیدیم قرار است فیلم سینمایی Pet Sematary ساخته شود.

اوایل ماه جاری میلادی بود که اعلام شد ﺟﺎﻥ ﻟﯿﺴﮕﻮ با سابقه نامزدی برای دریافت اسکار قرار است در بازسازی فیلم Pet Sematary استیون کینگ، محصول کمپانی پارامونت، شخصیتی به نام جود کراندال را به تصویر بکشد. همچنین شنیدیم که این فیلم ممکن است ترسناک ترین اقتباس از آثار کینگ باشد، که در این صورت خبر خوبی برای عاشقان ژانر ترس محسوب می شود.

در پایان لازم به اشاره است که ﮐﻮﯾﻦ ﮐﺎﻟﺸﮏ و ﺩﻧﯿﺲ ﻭﯾﺪﻣﯿﺮ این فیلم را بر پایه ﻓﯿﻠﻢﻧﺎﻣﻪای از ﺩﯾﻮ ﮐﯿﮕﺎﻧﯿﮏ و ﻣﺖ ﮔﺮﯾﻨﺒﺮﮒ (هفتمین پسر) کارگردانی خواهند کرد. طرفداران کینگ باید بدانند که IT: Chapter Two در سال ۲۰۱۹ پا به گیشه خواهد گذاشت، سپس Doctor Sleep و همچنین Tommyknockers روی پرده خواهند رفت.

تانی کال

برگرفته از ددلاین

مغناطیس نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *