تاریخ اکران سه فیلم ترسناک جدید برادران وارنر

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی برادران وارنر تاریخ اکران سه فیلم جدید ترسناک خود را که قرار است در ماه سپتامبر سال ۲۰۲۰، ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ اکران شوند، تایید و اعلام کرده است. اولین فیلم از دنیای مجموعه فیلم The Conjuring (احضار روح) خواهد بود که برای اکران در تاریخ ۱۱ سپتامبر ۲۰۲۰ (۲۱ شهریور ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است که پیش‌بینی می‌شود که این تاریخ اکران برای فیلم The Conjuring 3 (احضار روح ۳) در نظر گرفته شده باشد. علاوه بر این، دو فیلم ترسناک بدون نام و عنوان دیگر از استودیوی فیلمسازی نیو لاین سینما به ترتیب برای اکران در تاریخ ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۱ (۱۹ شهریور ۱۴۰۰) و تاریخ ۹ سپتامبر ۲۰۲۲ (۱۸ شهریور ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده‌اند.

پس از موفقیت فیلم It (آن) و فیلم The Nun که جدیدترین فیلم دنیای Conjuring است، ماه سپتامبر تبدیل به یک ماه جدید موفق برای کمپانی برادران وارنر شده است. سال گذشته، فیلم It افتتاحیه ۱۲۳ میلیون دلاری را تجربه کرد که بهترین افتتاحیه یک فیلم ترسناک و دومین افتتاحیه برتر برای یک فیلم با درجه سنی بزرگسال (R) است. فیلم It موفق شد در مجموع کمی بیش از ۷۰۰ میلیون دلار در سراسر جهان که شامل ۳۲۷.۴ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۳۷۲.۹ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود، فروش کند. فیلم It: Chapter 2 (آن: قسمت دوم) قرار است در تاریخ ۶ سپتامبر ۲۰۱۹ (۱۵ شهریور ۱۳۹۸) اکران شود.

علاوه بر این، فیلم The Nun توانست با فروش ۵۳.۵ میلیون دلار در سه روز نخست اکرانش، رکورد افتتاحیه مجموعه Conjuring را بشکند و تا به امروز این فیلم موفق شده تا بیش از ۳۳۶ میلیون دلار که شامل ۱۱۰.۷ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۲۲۵.۷ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود، فروش کند و به پرفروش‌ترین فیلم این مجموعه در سراسر جهان تبدیل شود. همچنین فیلم The Nun پس از فیلم The Conjuring، دومین فیلم پرفروش این مجموعه ترسناک بسیار محبوب در آمریکای شمالی است. فیلم Annabelle 3 (آنابل ۳)، فیلم بعدی مجموعه Conjuring است که این فیلم قرار است در تاریخ ۳ جولای ۲۰۱۹ (۱۲ تیر ۱۳۹۸) اکران شود.

تانی کال

برگرفته از Comingsoon

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *