تاریخ اکران فیلم «جوکر» خواکین فینیکس تعیین شد

«خواکین فینیکس» قرار است برای استودیوی برادران وارنر و دی‌سی در فیلمی که رسماً «جوکر» نام گرفته، در نقش این شخصیت شرور بازی کند. چهارشنبه شب اعلام شد که فیلم اختصاصی «جوکر» به کارگردانی «تاد فیلیپس» برای اکران در تاریخ ۴ اکتبر ۲۰۱۹ (جمعه، ۱۲ مهر ۱۳۹۸) در نظر گرفته شده است. عنوان و تاریخ اکران فیلم همزمان با آغاز به کار فستیوال «کامیک-کان» در شهر سن دیگو فاش ‌شده، رویدادی که برادران وارنر و دی‌سی از شنبه در آن حاضر می‌شوند.

در اکتبر سال ۲۰۱۹ عناوین پرخرج دیگری هم اکران خواهد شد. «جوکر» در اولین هفته اکرانش باید در مقابل فیلم «Gemini Man» استودیوی پارامونت و «The Woman in the Window» استودیوی فاکس زورآزمایی کند و یک هفته بعد از آن با «Jungle Cruise» دیزنی با بازی «دووین جانسون» و «The Goldfinch» دیگر فیلم برادران وارنر مواجه شود. این فیلم در ادامه اکران خود با افتتاحیه «واندر وومن ۱۹۸۴» هم برخورد خواهد کرد.

خبر بازی فینیکس در نقش دشمن بتمن و امضای قرارداد با استودیو، ماه گذشته اعلام شد. برادران وارنر فیلم فیلیپس را روایت زندگی مردی توصیف کرده که از طرف جامعه طرد شده است. فیلیپس و «اسکات سیلور» فیلمنامه «جوکر» را به نگارش درآورده‌اند.

فیلم «جوکر» با بودجه تقریبی ۵۵ میلیون دلاری که بسیار پایین‌تر از بودجه معمول بلاک‌باسترهاست ساخته می‌شود. فیلمبردای این فیلم از اواخر سال ۲۰۱۸ کلید می‌خورد و پیش‌بینی می‌شود که دارای لحنی تلخ‌تر و لااقل تا جایی که برند دی‌سی اجازه بدهد تجربی‌تر باشد.

فینیکس هم اکنون فیلم «نگران نباش، پیاده نمی‌تواند زیاد دور بشود» به کارگردانی «گاس ون سنت» را روی پرده دارد.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *