تاریخ اکران فیلم زندگینامه الویس پریسلی تایید شد

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ اکران فیلم زندگینامه الویس پریسلی تایید و اعلام شده است. شرکت برادران وارنر تایید کرد که این فیلم زندگینامه خواننده مشهور و فقید که اکنون بدون نام است، قرار است در تاریخ ۱ اکتبر ۲۰۲۱ (۹ مهر ۱۴۰۰) اکران شود. این فیلم در حال حاضر باید با یک فیلم بدون نام و مشترک از پارامونت و هاسبرو در گیشه رقابت کند که احتمالا در آینده فیلم‌های بیشتری برای اکران در این بازه زمانی ثبت نام خواهند کرد. چند هفته پیش بود که استودیو تایید کرد که آستین باتلر قرار است نقش الویس پریسلی را در فیلم زندگینامه این خواننده بازی کند و همچنین  تام هنکس، بازیگر برنده دو جایزه اسکار، نیز نقش تام پارکر، مدیر برنامه‌های مشهور الویس پریسلی را بر عهده دارد.

باز لورمن، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم The Great Gatsby (گتسبی بزرگ)، فیلم Australia (استرالیا)، فیلم Moulin Rouge (مولن روژ) و فیلم Romeo + Juliet (رومئو + ژولیت)، وظیفه کارگردانی این فیلم بدون نام را بر عهده خواهد داشت و وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده کریگ پیرس، نویسنده فیلم The Great Gatsby، است. لورمن پس از ساخت فیلم The Great Gatsby و انتشار در سال ۲۰۱۳، سریال The Get Down را برای شبکه نتفلیکس ساخت و او اکنون قرار است بار دیگر به سینما بازگردد. مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم زندگینامه الویس پریسلی قرار است در سال ۲۰۲۰ در کوئینزلند در استرالیا آغاز شود. قابل انتظار است که طی هفته‌های آینده، حضور بازیگران بیشتری در این فیلم نیز تایید و اعلام شود.

علاوه بر این، برادران وارنر اعلام کرد که ریبوت فیلم Dune (تل ماسه) به‌کارگردانی دنی ویلنو، که پیش از این قرار بود در تاریخ ۲۰ نوامبر ۲۰۲۰ (۳۰ آبان ۱۳۹۹) اکران شود، اکنون با یک ماه تاخیر در تاریخ ۱۸ دسامبر ۲۰۲۰ (۲۸ آذر ۱۳۹۹) به‌روی پرده‌های سینما خواهد رفت. به‌جای این فیلم، یک فیلم بزرگ دیگر از برادران وارنر قرار است در ماه آبان اکران شود که هنوز نام آن اعلام نشده است.

تانی کال

برگرفته از Variety

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *