تاریخ اکران فیلم سینمایی Creed 2

طبق تازه ترین گزارش های منتشر شده، فیلم سینمایی Creed 2 با نقش آفرینی ﺳﯿﻠﻮﺳﺘﺮ ﺍﺳﺘﺎﻟﻮﻧﻪ قرار است از تاریـخ ۲۱ نوامبر ۲۰۱۸ مصادف با چهارشنبه ۳۰ آبان ۹۷ پا به گیشه های آمریکای شمالـی بـگذارد. در ایـن فیلم باری دیگر شاهـد حضور ﻣﺎﯾﮑﻞ ﺑﯽ. ﺟﺮﺩﻥ در نقش ﺁﺩﻭﻧﯿﺲ ﮐﺮﯾﺪ، پسر رقیب قدیمی راکی ﺑﺎﻟﺒﻮﺁ (با نقش آفرینی Stallone) ﺁﭘﻮﻟﻮ ﮐﺮﯾﺪ خواهیم بـود، استالونه نیز در نقش قدیمی و مشهور خودش یعنی راکی ظاهر می شود کـه اکنون مشاور و مربی ﺁﺩﻭﻧﯿﺲ است.
فرانچایز مشهور Rocky که زمانی محبوبیت خاصی در میان مردم داشت سال ها بدون فعالیت و ساکت مانده بود، تا اینکه نویسنده/کارگردان ﺭﺍﯾﺎﻥ ﮐﻮﮔﻠﺮ در سال ۲۰۱۵ آن را با ساخت فیلم سینمایی Creed به زندگی بازگرداند، عنوانی درام که بعنوان یک ﺍﺳﭙﯿﻦﺁﻑ/ادامه برای فرانچایز Rocky بر روی رابطه بین ﺭﺍﮐﯽ ﺑﺎﻟﺒﻮﺁ مسن و باتجربه با یک بوکسور در حال رشد به نام ﺁﺩﻭﻧﯿﺲ ﮐﺮﯾﺪ تمرکز داشت. این فیلم با تحسین منتقدین و استقبال طرفداران روبرو شد، به طوری که در گیشه بین المللی ۱۷۳ میلیون دلار فروخت در حالی که با بودجه ۳۵ میلیون دلاری ساخته شده بود، همین موفقیت ها به سازندگان دلیل کافی داد تا Creed 2 را هم بسازند – فیلم Creed در نوع خودش یک موفقیت بزرگ بود و خونی تازه درون رگ های فرانچایز Rocky تزریق کرد، این فیلم حتی در اسکار هم نامزد دریافت جایزه ﺑﻬﺘﺮﯾﻦ ﺑﺎﺯﯾﮕﺮ ﻧﻘﺶ ﻣﮑﻤﻞ ﻣﺮﺩ برای ﺳﯿﻠﻮﺳﺘﺮ ﺍﺳﺘﺎﻟﻮﻧﻪ شد. حال از آنجا کـه کارگردان قسمت اول، ﺭﺍﯾﺎﻥ ﮐﻮﮔﻠﺮ نزدیک به دو است گرفتار ساخت فیلم Black Panther (پلنگ سیاه) مارول استودیوز شده، خود استالونه قصد دارد قسمت دوم را بسازد – او بعنوان نویسنده و کارگردان، بعلاوه بازیگر در پروژه حضور دارد.

آقای استالونه از ماه ها قبل به اکران در سال ۲۰۱۸ اشاره کرده بود، اما حالا کمپانی MGM (ﻣﺘﺮﻭ ﮔﻠﺪﻭﯾﻦ ﻣﺎﯾﺮ) بطور رسمی این خبر را اعلام کرده است. ادامه Creed درست زمانی پا به گیشه می گذارد کـه انیمیشن Ralph Breaks the Internet: Wreck-It Ralph 2 (رالف خرابکار ۲) کمپانی دیزنی هم کار خودش را آغاز می کند، در همین روز اکران فیلم سینمایی The Women of Marwen ﺭﺍﺑﺮﺕ ﺯﻣﮑﯿﺲ نیز آغاز می شود. باید اشاره کنیم که خلاصه داستان فیلم سینمایی Creed 2 هنوز فاش نشده است اما خود استالونه تایید کرده کـه فیلم جدید پیرامون شخصیت ایوان دراگو (با نقش آفرینی Dolph Lundgren) می چرخد؛ بوکسور بی رحم روسی که آپولو را طی یک مسابقه وحشیانه کشت، حدود سال های ۱۹۸۵ در Rocky IV. ﺩﻭﻟﻒ ﻻﻧﺪﮔﺮﻥ که سال گذشته او را در سریال Arrow شبکه The CW مشاهده کردیـم به سختی در حال تمرین است تا بتواند در Creed 2 دوباره بعنوان دراگو ظاهر شود، چون اینطور که به نظر می رسد این فیلم برای ﺁﺩﻭﻧﯿﺲ ﮐﺮﯾﺪ به معنی انتقام خواهد بود، پس قابل انتظار است که روبروی کسی که پدرش را هم در رینگ شکست داد و هم عامل مرگش بود قرار گیـرد.

تاریخ اکران فیلم سینمایی Creed 2

طبق شنیده ها، استالونه تاکنون به سختی در حال بر روی یک ﻓﯿﻠﻢنامه برای ادامه اجتناب ناپذیر Creed بوده است، و حالا گزارش های تازه منتشر شده خبر می دهند که تصویربرداری قسمت دوم از هشتم فوریه ۲۰۱۸ (مصادف با پنجشنبه ۱۹ بهمن) آغاز شود. بسیاری انتظار دارند که ﺭﺍﯾﺎﻥ ﮐﻮﮔﻠﺮ برای کارگردانی قسمت دوم بازگردد، اما زمانی که Creed 2 کلید می خورد، دقیقا مصادف است با زمانی که این کارگردان عمیقا مشغول تبلیغات برای فیلم جدیدش Black Panther (پلنگ سیاه) است، بنابراین بازگشت او ممکن نیست و این بار خود استالونه پشت دوربین می نشیند.

تانی کال

مغناطیس نیوز

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *