تاریخ اکران فیلم ﺯﻧﺪﮔﯽﻧﺎﻣﻪای Gotti

طبـق تازه ترین گزارش های منتشر شده، فیلم سینمایی ﺯﻧﺪﮔﯽﻧﺎﻣﻪای Gotti با نقش آفرینی ﺟﺎﻥ ﺗﺮﺍﻭﻟﺘﺎ (ﺩﺍﺳﺘﺎﻥ ﻋﺎﻣﻪﭘﺴﻨﺪ، ﺗﺐ ﺷﺐ ﯾﮑﺸﻨﺒﻪ) صاحب یک تاریخ اکران رسمی شده است. این فیلم که در سال ۲۰۱۶ جلوی دوربین رفت، ابتدا قرار بود در ماه دسامبر پا به گیشه بگذارد. اما این اتفاق نیافتاد، چون سازندگان Gotti از تاریخی که قرار بود به فیلم داده شود ناراضی بودند. کمپانی Lionsgate قصد داشت که فیلم را مدت کوتاهی روی پرده ببرد و سپس بصورت VOD آن را پخش کند. در نهایت، ﺗﻬﯿﻪﮐﻨﻨﺪﻩها نیز تصمیم گرفتند که حقوق فیلم را پس بگیرند، و در پی توزیع کننده ای باشند که انتشار گسترده ی جهانی را ارائه می دهد.

بعد از آن دیگر خبرهای زیادی از تاریخ شروع اکران Gotti شنیده نشد و اوضاع آرام بود، اما حالا به نظر می رسد که عوامل پشت صحنه توانستند فیلم را به چیزی که لایق آن بود برسانند. تصور آن اصلا سخت نیست که چرا ﺗﻬﯿﻪﮐﻨﻨﺪﻩها تصور می کردند یک اکران در سطح جهانی می تواند درست کار کند، ﺟﺎﻥ ﺗﺮﺍﻭﻟﺘﺎ شاید طی چند دهه گذشته ستاره چندان پولسازی نبوده نباشد اما هنوز شخص بزرگی است و طرفداران زیادی دارد. بعلاوه، شخصیت اصلی فیلم Gotti که ﺟﺎﻥ ﮔﻮﺗﯽ نام دارد، یکی از معروف ترین شخصیت ها در تاریخ جرم و جنایت های سازماندهی شده است و هرگز صاحب یک فیلم اختصاصی نشده است.

ﺟﺎﻥ ﺟﻮﺯﻑ ﮔﻮﺗﯽ ﺟﻮﻧﯿﻮﺭ که در سال ۱۹۴۰ به دنیا آمد و ۲۰۰۲ از دنیا رفت، ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺭﺋﯿﺴﺎﻥ ﭘﻨﺞ ﺧﺎﻧﻮﺍﺩﻩ ﻣﺎﻓﯿﺎﯾﯽ ﻧﯿﻮﯾﻮﺭﮎ ﺑﻮﺩ. ﻭﯼ ﺑﻪ ﺟﺮﻡ ﺍﺧﺎﺫﯼ، ۱۳ ﻣﻮﺭﺩ ﻗﺘﻞ، ﻣﻤﺎﻧﻌﺖ ﺍﺯ ﺍﺟﺮﺍﯼ ﻋﺪﺍﻟﺖ، ﺁﺩﻡﺭﺑﺎﯾﯽ، ﺗﻮﻃﺌﻪ ﺑﺮﺍﯼ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﻗﺘﻞ، ﺑﺎﺟﮕﯿﺮﯼ، ﻓﺮﺍﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﻟﯿﺎﺕ، ﺭﺑﺎﺧﻮﺍﺭﯼ ﻭ ﺭﺍﻩﺍﻧﺪﺍﺯﯼ ﻗﻤﺎﺭﯼ ﻏﯿﺮﻗﺎﻧﻮﻧﯽ ﺑﻪ ﺣﺒﺲ ﺍﺑﺪ ﻣﺤﮑﻮﻡ ﺷﺪ. ﻭﯼ ﺩﻩ ﺳﺎﻝ ﺑﻌﺪ ﺩﺭ ﺯﻧﺪﺍﻥ ﺷﻬﺮ ﺍﺳﭙﺮﯾﻨﮕﻔﯿﻠﺪ، ﻣﯿﺰﻭﺭﯼ
ﺩﺭﮔﺬﺷﺖ!

حال ساعتی قبل خبری از تاریخ شروع اکران فیلم سینمایی Gotti شنیدیم، کارگردان این فیلم ﮐﻮﯾﻦ ﮐﺎﻧﻠﯽ (ﺩﺍﺭﻭﺩﺳﺘﻪ، ﺑﺎ ﺗﻮ ﺣﺎﻝ ﻧﻤﯽﮐﻨﺪ) ساعتی پیش با انتشار یک پست در صفحه اینستاگرام خودش این خبر را اعلام کرد. اکنون اعلام شده که فیلم Gotti قرار است از تاریخ ۱۵ ژوئن (مصادف با جمعه ۲۵ خرداد ۹۷) پا به گیشه بگذارد، درست در فصل ﺑﻼﮎﺑﺎﺳﺘﺮهای هالیوودی. بد نیست بدانید که ﮐﻮﯾﻦ ﮐﺎﻧﻠﯽ در مجموعه تلویزیونی کمدی Entourage (دارودسته) نقش شخصیتی به نام اریک را بازی می کرد. در حالی که این سریال در واقع شناخته شده ترین کار کانلی جلوی دوربین است، Gotti بعنوان سومین تجربه کارگردانی او در زمینه ساخت فیلم های بلند است، او تاکنون چندین اپیزود از سریال های Entourage و Unhappily Ever After را هم کارگردانی کرده است.

از بازیگران اصلی فیلم سینمایی Gotti می توانیم به ﺟﺎﻥ ﺗﺮﺍﻭﻟﺘﺎ، ﮐﻠﯽ ﭘﺮﺳﺘﻮﻥ (همسر واقعی جان تراولتا)، ﺍﺳﺘﯿﺴﯽ ﮐﯿﭻ (فرار از زندان، میراث بورن)، ﭘﺮﻭﯾﯿﺖ ﺗﯿﻠﻮﺭ ﻭﯾﻨﺲ (ﮐﻨﺴﺘﺎﻧﺘﯿﻦ)، ﮐﺮﯾﺲ ﻣﺎﻟﮑﯽ (اولین خون)، ﻟﯿﺪﯾﺎ ﻫﺎﻝ (استخراج)، ﻣﮕﺎﻥ ﻟﺌﻮﻧﺎﺭﺩ (آرسنال)، ﺍﻻ ﺑﻠﯿﻮ ﺗﺮﺍﻭﻟﺘﺎ (دختر واقعی جان تراولتا)، ﻣﺎﯾﮑﻞ ﻭﻭﺩﺯ، ﻭﯾﻠﯿﺎﻡ ﺩﻣﯿﻮ و ﻟﺌﻮ ﺭﻭﺳﯽ (Halloween II) اشاره کنیم.

تانی کال

مغاطیس نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *