کمپانی لیونزگیت تاریخ اکران فیلم American Assassin (قاتل آمریکایی) را ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ (۱۵ سپتامبر ۲۰۱۷) مشخص کرده است. این فیلم به کارگردانی فیلم ساز مایکل کوستا (Kill The Messenger, Homeland, L.I.EE) می باشد و نویسندگی فیلمنامه ی آن را نیز استفان شیف (The Americans, Ultimate Rush) بر عهده داشته است. این فیلم اکشن و ماجراجویی با بازی مایکل کیتون، دیلن اوبراین، تیلور کیچ، سنا لیثن و شیوا نگار می باشد.

این فیلم ظهور میچ رپ، یک عامل تازه کار سیا تحت آموزش کهنه سرباز جنگ سرد استن هورلی را دنبال می کند. این دو از طرف معاون سازمان سیا، ایرنه کندی به خدمت گرفته می شوند تا در مورد موج حملات ظاهرا تصادفی به اهداف مردمی و نظامی تحقیق کنند. آنها با هم یک الگو در خشونت کشف می کنند که آنها را به ماموریتی مشترک با مامور ترکیه ای کشنده ای می رساند تا یک عملیات سری را متوقف سازند که قصد دارد یک جنگ جهانی در خاورمیانه راه بیاندازد.

تولید این فیلم اکشن بر عهده ی لورنزو دی بوناونتورا، تولید کننده ی پشت فیلم های Transformers (تبدیل شوندگان) و Deepwater Horizon (افق آب های عمیق) و Salt (نمک) و نیک وکسلر، تهیه کننده ی فیلم های The Road (جاده) و Magic Mike (مایک جادویی) می باشد.

بیاتومگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *