تاریخ اکران فیلم Black Widow و The Eternals فاش شد

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دو فیلم دنیای سینمایی مارول در سال ۲۰۲۰ فاش شد‌ه‌اند. به‌تازگی فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 (نگهبانان کهکشان نسخه ۳) از جدول اکران فیلم‌های این مجموعه در سال ۲۰۲۰ حذف شده است و در حال حاضر این فیلم تاریخ اکران مشخصی ندارد و ظاهرا فیلمی نیز فعلا قرار نیست جای قسمت سوم فیلم Guardians of the Galaxy (نگهبانان کهکشان) در این سال اکران شود. حال وب‌سایت ThatHashtagShow نام دو فیلمی را که قرار است در دو تاریخ دیگر اکران شود، تایید و فاش کرده است. در ابتدا فیلم Black Widow (بلک ویدو) قرار است در تاریخ ۱ می ۲۰۲۰ (۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹) اکران شود و در ادامه فیلم The Eternals (اترنالز) برای اکران در تاریخ ۶ نوامبر ۲۰۲۰ (۱۶ آبان ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است.

این خبر هنوز توسط مارول استودیو رسما تایید نشده است، اما به نظر می‌رسد که مارول قرار نیست سال ۲۰۲۰ هیچ دنباله‌ای را تولید و منتشر کند. طبق خلاصه داستان فاش شده از فیلم Black Widow با بازی اسکارلت جوهانسون، از زمان تولد بلک ویدو (ناتاشا رومانوف) در KGB، او تبدیل به ماموری برای انجام عملیات نهایی آن‌ها شده است. پس از فروپاشی و تجزیه شوروی و زمانی که ناتاشا ماموریت خود را رها می‌‌کند، دولت تلاش می‌کند تا او را در نیویورک زمان حال به قتل برساند. فیلم مستقل بلک ویدو ۱۵ سال پس از سقوط اتحاد جماهیر شوروی جریان دارد که رومانوف در آمریکا زندگی می‌کند. کارگردانی فیلم Black Widow بر عهده کیت شورتلند، کارگردان فیلم Somersault (پشتک)،خواهد بود.

متیو کی. فریپو و رایان فریپو که به برادران فریپو نیز شهرت دارند، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم The Eternals را بر عهده دارند و طبق اطلاعات منتشر شده، این دو برای نوشتن فیلمنامه این فیلم از دو نسخه متفاوت کامیک این مجموعه که توسط جک کربی و نیل گیمن نوشته شده، الهام گرفته‌اند. در واقع در طول فیلم قرار است شاهد معرفی گروه اترنالز و Deviants (دیویانتز) باشیم و همچنین شخصیت‌های غیر منتظره و غافلگیر کننده‌ای نیز ممکن است در این فیلم حضور داشته باشند. داستان فیلم The Eternals میلیون‌ها سال قبل آغاز می‌‌شود که در آن سلستيالز (Celestials) در حال آزمایش ژنتیکی روی انسان‌ها هستند تا از آن‌ها افرادی با قدرت‌های فرابشری خلق کنند که قرار است در مقابل گروه شرور Deviants قرار بگیرند.

علاوه بر این، دو گروه اترنالز و دیویانتز قرار است با یکدیگر مبارزه کنند تا مشخص شود کدامیک گروه و نژاد برتر و نهایی هستند. همچنین فیلم The Eternals شامل داستان عاشقانه بین ایکاریس (Ikaris) که مردی با قدرت و انرژی کیهانی است و سرسی (Sersi) که دوست دارد در میان انسان‌ها زندگی کند، نیز خواهد شد. کلوئی ژائو، کارگردان فیلم The Rider (سوارکار)، وظیفه کارگردانی فیلم The Eternals را بر عهده خواهد داشت و به‌زودی روند استخدام بازیگر این فیلم نیز آغاز خواهد شد.

تانی کال

برگرفته از Comicbookmovie

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *