تاریخ اکران فیلم Bullet Train «برد پیت»؛ دنباله Code 8 از نت‌فلیکس پخش خواهد شد

فیلم «قطار سریع‌السیر» (Bullet Train) به کارگردانی «دیوید لیچ» و بازی «برد پیت» ۸ آوریل ۲۰۲۲ توسط سونی اکران خواهد شد. این استودیو علاوه بر این اعلام کرده است که کمدی «وای لعنتی نه» (Oh Hell No) با بازی «جک بلک» و «آیس کیوب» را ۱ ژوئیه ۲۰۲۲ روی پرده می‌برد.

داستان فیلم که از رمانی ژاپنی اثر «کوتارو ایساکا» اقتباس شده در مورد گروهی از آدمکش‌ها درون یک قطار سریع‌السیر در توکیو است که با یکدیگر تضاد منافع پیدا می‌کنند. «سندرا بولاک»، «لیدی گاگا»، «آرون تیلور جانسون»، «برایان تایری هنری»، «زازی بیتس»، «جویی کینگ»، «مایکل شنان»، «لوگان لرمن»، و «اندرو کوجی» دیگر بازیگران فیلم خواهند بود.

لیچ پیش از تبدیل شدن به اکشن‌سازی شناخته‌شده، بدل‌کار «برد پیت» بوده است. «کلی مک‌کورمک» تهیه‌کننده‌ «قطار سریع‌السیر» در مصاحبه با «کلایدر» گفته بود: «آن‌ها همکارانی فوق‌العاده‌اند و این کارشان شکوهمند است. برد بازیگری فروتن است و یک انسان شریف. فکر می‌کنم او از خود نمایشی به جا گذاشته که ما پیش‌تر ندیده بودیم. پرنشاط، لذت‌بخش و باورنکردنی است، و فکر می‌کنم شهامت به خرج داده. ما هم به همین ترتیب… او تمرینات زیادی را پشت سر گذاشت، و فکر می‌کنم یکی از علت‌هایش این باشد که برای مردی بازی می‌کند که قبلاً به‌خاطرش مشت خورده، بنابراین چیزی برای ثابت کردن دارد. اما حتی در دوران کووید، ابتدای شیوع، پیش از آنکه فیلمبرداری کنیم، به خانه‌ی او می‌رفتیم، با ماسک و انجام تست، و او را آماده‌ی صحنه‌های مبارزه می‌کردیم. او خودش را وقف این پروژه کرده.»

«گرگ ریمنتر» کارگردان واحد دوم فیلمبرداری «قطار سریع‌السیر» نیز در مصاحبه با «والچر» در مورد پیت گفته است: «برد ۹۵ درصد بدلکاری‌های فیزیکی را خودش انجام داد – مبارزه‌ها. مثل یک ورزشکار بالفطره است. واقعاً استعدادش را دارد.»

دوشنبه این هفته گزارش شد که دنباله فیلم علمی-تخیلی «کد ۸» (Code 8) با بازی برادران «استیون آمل» و «رابی آمل» راهی نت‌فلیکس خواهد شد. این فیلم با عنوان «کد ۸: قسمت ۲» (Code 8: Part II) توسط «جف چان» کارگردانی شده و «کریس پاری» نویسنده فیلمنامه است.

قسمت اول «کد ۸» در سال ۲۰۱۹ بر اساس فیلم کوتاهی به همین نام توسط کمپانی اکس‌وای‌زی ساخته شد. داستان فیلم در اوایل قرن بیستم می‌گذشت وقتی که مردم از توانایی ابرانسان‌گونه بعضی افراد آگاه شده‌اند و دولت قانونی به تصویب رسانده که آن‌ها باید قدرت‌هایشان را در دفتر آمار ثبت کنند. دیگر بازیگران فیلم «سونگ کانگ»، «کری مچت»، «گرگ برایک»، «آرون آبرامز» و «کایلا کین» بودند. «کد ۸» اولین بار فوریه سال ۲۰۱۷ در جشنواره فیلم برلین اکران شد و بهار سال ۲۰۲۰ به نت‌فلیکس رفت. منتقدین به این فیلم امتیاز ۸۰ درصد «راتن تومیتوز» داده‌اند.

فیلمبرداری قسمت تا پایان سال ۲۰۲۱ آغاز خواهد شد و نت‌فلیکس آن را در سراسر دنیا پخش خواهد کرد.

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *