مراحل فیلمبرداری فیلم Bumblebee «بامبل‌بی» به صورت رسمی توسط استودیوی «پارامونت» آغاز شده و به موجب آن، تاریخ اکران، فهرست بازیگران و خلاصه داستان این نسخه فرعی از مجموعه سینمائی Transformers «تبدیل‌شوندگان» نیز مشخص شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

تراویس نایت (Travis Knight) که تجربه کارگردانی انیمیشن Kubo & The Two Strings «کوبو و دو تار» را در کارنامه خود دارد، فیلم «بامبل‌بی» را مقابل دوربین خواهد برد. از جمله بازیگران این پروژه می‌توان به هیلی استاینفلد (Hailee Steinfeld)، جیسون دراکر (Jason Drucker)، ابی کوئین (Abby Quinn)، ریچل کرو (Rachel Crow)، ریکاردو هویوس (Ricardo Hoyos) و گریسی دینی (Gracie Dzienny) اشاره کرد.

علاوه بر این‌ها، اخیراً «پارامونت» اعلام کرده است که جان سینا (John Cena)، کشتی‌گیر کهنه‌کار WWE نیز در فیلم «بامبل‌بی» حضور خواهد داشت. مراحل فیلمبرداری این پروژه در کالیفرنیا در حال انجام گرفتن است. گفتنی است که جان سینا نقش مهمی در این فیلم خواهد داشت اما هنوز جزئیاتی از نقشی که قرار است وی ایفاگر آن باشد، در دست نیست. خلاصه داستان فیلم «بامبل‌بی» نیز به شرح زیر است:

بامبل‌بی در سال ۱۹۸۷ میلادی، در یک ساحل کوچک در شهر کالیفرنیا، برای خود پناهگاهی پیدا می‌کند. چارلی (با بازی هیلی استاینفلد) که وارد ۱۸ سالگی شده و تلاش می‌کند تا جایگاه خود را در جهان بیابد، بامبل‌بی را ناتوان و آسیب‌دیده پیدا می‌کند. زمانی که چارلی بامبل‌بی را احیا می‌کند، به سرعت می‌فهمد که مشکل این ماشین زرد رنگ عادی نیست.

اگرچه سینا را به عنوان کشتی‌گیر پرطرفدار مسابقات WWE می‌شناسند، اما وی در طول چند سال اخیر جای پای خود را در سینما نیز مستحکم کرده است و در پروژه‌های متعددی از جمله Trainwreck «فاجعه» حضور یافته و در فیلم‌های Daddy’s Home 2 «خانه پدری ۲» و The Pact In The Future «عهدی در آینده» نیز هنرنمایی خواهد کرد. با این وجود، بی‌شک «بامبل‌بی» بزرگترین پروژه‌ی سینمائی سینا محسوب می‌شود و می‌تواند حکم پله ترقی را برای او داشته باشد.

فیلم «بامبل‌بی» برای اکران گسترده در تاریخ جمعه ۳۰ آذر ۱۳۹۷ (۲۱ دسامبر ۲۰۱۸ میلادی) برنامه‌ریزی شده است.

توسط مهرداد میرشاهی

گیمفا

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *