تاریخ اکران فیلم Fighting with my Family

فیلم Fighting With My Family دواین جانسون قرار است بجای ۲۰۱۸ در ماه مارس سال ۲۰۱۹ اکران شود. با این حساب یکی از فیلم های ۲۰۱۸ این ستاره هالیوودی کم شده اما باز هم سال شلوغی را در پیش دارد و قرار است تا پایان سال عناوین مختلفی را از او مشاهده کنیم — اکنون فیلم Rampage او در حال اکران است و بزودی نوبت به Skyscraper می رسد. این ستاره سابق WWE قرار است یک نقش فرعی در فیلم Fighting With My Family داشته باشد.

فیلم سینمایی درام Fighting With My Family توسط ﺍﺳﺘﯿﻮﻥ ﻣﺮﭼﻨﺖ (Logan) کارگردانی شده و بر پایه زندگی و حرفه کاری ستاره WWE ﺳﺎﺭﺍﯾﺎ-ﺟِﯿﺪ ﺑِﻮﯾﺲ معروع به پیج نوشته شده است، گزارش ها هم خبر از اتمام تولید این فیلم داده اند. به تازگی شاهد انتشار یک تیزر هم از این فیلم درام-ورزشی بوده ایم. ﻟﯿﻨﺎ ﻫﯿﺪﯼ (Game of Thrones) و ﻧﯿﮏ ﻓﺮﺍﺳﺖ (Tomb Raider) در نقش والدین پیج، پاتریک و جولیا بویس ظاهر شده اند، ﺟﮏ ﻟﻮﺩﻥ (Dunkirk) نیز نقش برادر او جک بویس را به تصویر کشیده است.

فیلم سینمایی Fighting With My Family پیش از این قرار بود از ۱۴ سپتامبر امسال پا به گیشه بگذارد، اما گزارش های تازه منتشر شده تایید می کنند که اکران آن اکنون از یکم ماه مارس ۲۰۱۹ (مصادف با جمعه ۱۰ اسفند ۹۷) آغاز می شود. ما در این تاریخ همچنین شاهد شروع اکران فیلمChaos Walking (ﻫﺮﺝﻭﻣﺮﺝ ﮔﺎﻡ ﺑﺮﻣﯽﺩﺍﺭﺩ) داگ لیمان — با بازی تام هالند و دیزی ریدلی، انیمیشن How to Train Your Dragon: The Hidden World (ﭼﮕﻮﻧﻪ ﺍﮊﺩﻫﺎﯼ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺗﺮﺑﯿﺖ ﮐﻨﯿﻢ: جهان مخفی) کمپانی یونیورسال و The Kid Who Would Be King کمپانی فاکس خواهیم بود.

تانی کال

مغناطیس نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *