تاریخ اکران فیلم The Little Things با بازی «دنزل واشینگتن» و «رامی مالک» مشخص شد

فیلم تریلر جنایی «چیزهای کوچک» (The Little Things) به نویسندگی و کارگردانی «جان لی هنکاک» و بازی «دنزل واشینگتن» و «رامی مالک» در تاریخ ۲۹ ژانویه ۲۰۲۱ (۱۰ بهمن ۱۳۹۹) به روی پرده سینما خواهد رفت. هنکاک پیشتر فیلم‌هایی چون «بنیان‌گذار»، «نجات آقای بنکس» و «ماموران بزرگراه» را کارگردانی کرده است.

هنکاک تجربه‌ زیادی در فیلم‌نامه نویسی نیز داشته و فیلم‌نامه فیلم‌های «نیمه‌شب در باغ خوب و بد»، «یک دنیای بی‌نقص»، و «سفیدبرفی و شکارچی» را نوشته است. او همچنین نویسندگی و کارگردانی فیلم «نقطه کور» را بر عهده داشت که در سال ۲۰۰۹ نامزد اسکار بهترین فیلم شد و جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن را برای «ساندرا بولاک» به همراه داشت.

واشینگتن نقش «دک» معاون کلانتر سرسخت شهر کرن کانتی ایالت کالیفرنیا را بر عهده دارد که باید با «بکستر» با بازی مالک، که یک کارآگاه از لس آنجلس است همکاری کند تا یک قاتل زنجیره‌ای را دستگیر کنند. پس از یک آتش‌سوزی مأموران کرن کانتی به قتل عمد شک می‌کنند. از دیگر بازیگران فیلم می‌توان به «سوفیا واسیلویا»، «ناتالی مورالس»، «تری کینی»، «مایکل هایت»، «جیسون جیمز ریختر»، «کریس باور»، «کری اومالی»، «تام هیوز» و «جرد لتو» اشاره کرد. هنوز اطلاعاتی درباره نقش لتو منتشر نشده اما برخی منابع معتقدند او احتمالاً نقش قاتل را بر عهده دارد. فیلم‌برداری «چیزهای کوچک» به تازگی در ماه دسامبر گذشته (آذر ۹۸) در لس آنجلس به پایان رسیده است.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *