تاریخ اکران فیلم Snake Eyes تغییر کرد

فیلم فرعی مجموعه G.I. Joe (جی.آی. جو) براساس شخصیت اسنیک آیز در دست ساخت است و عنوان این فیلم همSnake Eyes (اسنیک آیز) خواهد بود. شرکت پارامونت پیکچرز (Paramount Pictures) و هاسبرو استودیوز (Hasbro Studios) همکاری مشترکی در ساخت این فیلم خواهند داشت. شخصیت Snake Eyes یکی از اکشن فیگورهای اصلی مجموعه G.I. Joe است که برای اولین‌بار در مجموعه اسباب‌بازی‌های G.I. Joe: A Real American Hero که در سال ۱۹۸۲ توسط هاسبرو عرضه شد، معرفی شد. پیش از این در فیلم G.I. Joe: The Rise of Cobra (جی.آی. جو: ظهور کبرا) محصول سال ۲۰۰۹ و فیلم G.I. Joe: Retaliation (جی. آی. جو: تلافی) محصول سال ۲۰۱۳، شاهد حضور شخصیت اسنیک آیز بودیم که ری پارک نقش این شخصیت را در این دو فیلم بازی کرده بود. با این حال، انتظار می‌رود که در فیلم Snake Eyes شاهد استفاده از یک بازیگر متفاوت شرقی دیگر باشیم و احتمالا این فیلم با ریبوت فیلم G.I. Joe ارتباط خواهد داشت.

طبق خبری که سایت The Wrap منتشر کرد، تاریخ اکران فیلم Snake Eyes تغییر کرده است؛ پیش از این قرار بود این فیلم شرکت پارامونت پیکچرز و و هاسبرو استودیوز در تاریخ ۲۷ مارس ۲۰۲۰ (۸ فروردین ماه ۱۳۹۹) اکران شود که حال با تأخیری تقریباً شش ماهه، این فیلم در تاریخ ۱۶ اکتبر ۲۰۲۰ (۲۵ مهر ماه ۱۳۹۹) روی پردهٔ سینما خواهد رفت.

ایوان اسپیلیوتوپولوس وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارد. اسپیلیوتوپولوس بیشتر برای نوشتن فیلمنامهفیلم Beauty and the Beast (دیو و دلبر) و فیلم The Huntsman: Winter’s War (شکارچی: جنگ زمستان) شناخته شده و اخیراً وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Bright 2 (درخشان ۲) را نیز بر عهده گرفته است. چند ماه پیش اعلام شد روبرت شونتکه، کارگردان دو قسمت از مجموعه فیلم Divergent (سنت‌شکن) در حال انجام مذاکرات نهایی با پارامونت پیکچرز برای قبول و عهده گرفتن کارگردانی فیلم Snake Eyes است و احتمالاً همین کارگردان پروژه را در دست دارد. شونتکه بیشتر برای کارگردانی فیلم‌هایی چون Red (رد)، فیلم R.I.P.D (آر.آی.پی.دی)، فیلم The Divergent Series: Allegiant (مجموعه سنت‌شکن: هم‌پیمان) و فیلم The Divergent Series: Insurgent (مجموعه سنت‌شکن: شورشی) شناخته می‌شود.

تانی کال

برگرفته از Comicbookmovie

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *