تاریخ اکران فیلم After

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ناشر فیلم After معرفی و تاریخ اکران این فیلم تایید و اعلام شده است. این فیلم که براساس رمان تحسین شده و پر فروش آنا تاد به همین نام در دست ساخت است، قرار است در تاریخ ۱۲ آوریل ۲۰۱۹ (۲۳ فروردین ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما برود. جوزفین لانگفورد و هیرو فاینس-تیفین قرار است به‌ترتیب نقش تسا یانگ و هاردین اسکات را در فیلم After که نقش‌های اصلی آن هستند، بازی کنند. کارگردانی این فیلم بر عهده جنی گیج خواهد بود و سوزان مک‌مارتین وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته است. در حال حاضر فیلمبرداری و تولید فیلم After در آتلانتا آغاز شده است.

شرکت تازه تاسیس Aviron Pictures نیز وظیفه انتشار فیلم After را در آمریکای شمالی بر عهده گرفته است. فیلم After داستان یک دختر نوجوان به‌نام تسا یانگ را روایت می‌کند که به دنبال کشف رازها، واقعیت‌های درونی و نیازهای خود است. او یک دانش‌آموز صمیمی، دختر شایسته و دوست وفاداری است که پس از پایان دبیرستان و ورود به کالج با هاردین اسکات آشنا می‌شود. هاردین اسکات یک شخصیت تاریک، مرموز و مخرب دارد که هر نوع سوالی را از تسا می‌پرسد و می‌خواهد همه چیز را در مورد او و اینکه چه چیزی از زندگی و آینده‌اش می‌خواهد، بداند.

فیلم Kidnap (آدم‌ربایی) اولین فیلم شرکت Aviron بود که در سال ۲۰۱۷ به روی پرده‌های سینما رفت و در ادامه فیلم Strangers: Prey at Night (غریبه‌ها: شکار در شب) دومین فیلم این شرکت بود که امسال اکران شد. با این حال، این فیلم‌ها با نقدهای منفی منتقدان مواجه شدند، اما بودجه پایین و عملکرد نسبتا خوب در گیشه باعث سودآوری مناسب این فیلم‌ها برای ادامه کار این شرکت شده است. سون تمل، شین پل مک‌گی، خدیجه رد تاندر، اینانا، ساموئل لارسن، میدو رین واکر، پیا میا و پیتر گلگر، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم After حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

تانی کال

برگرفته از Deadline

زومجی

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *