تاریخ اکران دو قسمت بعدی «مأموریت غیرممکن» در سال 2021 و 2022

استودیوی پارامونت تاریخ اکران دو قسمت بعدی چندگانه «مأموریت غیرممکن» را ۲۳ جولای ۲۰۲۱ و ۵ آگوست ۲۰۲۲ اعلام کرد. همانطور که پیش‌تر در ۳۰نما خواندید، «تام کروز» برای بازی در نقش «ایتان هانت» و «کریستفر مک‌کواری» به عنوان کارگردان برای دو قسمت جدید بازمی‌گردند. به این ترتیب کارگردان برنده‌ی اسکار «مظنونین همیشگی» (The Usual Suspects) چهارمین فیلم متوالی خود در مجموعه‌ی «مأموریت غیرممکن» (Mission: Impossible) را در مقام نویسنده و کارگردان می‌سازد.

شش قسمت «مأموریت غیرممکن» تا کنون در سراسر دنیا بیش از ۳.۵ میلیارد دلار فروش داشته و آخرین قسمت آن «مأموریت غیرممکن: فال‌اوت» (Fallout) هم در بازارهای داخلی و هم خارجی پرفروش‌ترین قسمت چندگانه شد و رکورد ۲۲۰.۱ میلیون دلاری را در آمریکا و ۷۹۱.۱ میلیون دلاری را در سراسر جهان به ثبت رساند. آخرین قسمت فیلم علاوه بر این با امتیاز ۹۷ درصد از «راتن تومیتوز» در میان تمامی قسمت‌ها دارای بالاترین امتیاز منتقدین شد.

استودیوی «اسکای‌دنس میدیا» بار دیگر در تولید قسمت‌های بعدی با پارامونت همکاری می‌کند. این دو استودیو دنباله‌ی «تاپ گان» (Top Gun) را در تاریخ ۲۶ ژوئن ۲۰۲۰،  «ترمیناتور» (Terminator) را در تاریخ ۱ نوامبر ۲۰۱۹ و اکشن تریلر (Gemini Man) را در تاریخ ۱۱ اکتبر سال ۲۰۱۹ عرضه می‌کنند.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *