تاریخ اکران قسمت سوم «کینگزمن»

فاکس شب گذشته اعلام کرد که مأمورین مخفی بریتانیایی در فیلم «کینگزمن» بعدی به کارگردانی «متیو وان» که هنوز عنوانی برای آن انتخاب نشده، در تاریخ ۸ نوامبر سال ۲۰۱۹ (۱۸ آبانماه ۱۳۹۸) بازمی‌گردند و وان بار دیگر نویسندگی و کارگردانی آن را برعهده خواهد داشت.

بلافاصله پس از موفقیت «کینگزمن: دایره طلایی» (Kingsman: The Golden Circle) اخبار توسعه قسمت سوم منتشر شد، اما هنوز معلوم نیست که این پروژه «کینگزمن ۳» است یا پیش‌درآمدی برای قسمت‌های قبلی که وان پیش‌تر از تولید آن خبر داده بود. کارگردان فیلم در مصاحبه‌هایی وعده تولید یک سریال تلویزیونی در کنار فیلم را هم به هواداران داده است. دو شخصیت‌ اصلی سریال قرار است در قسمت سوم «کینگزمن» معرفی شوند.

یکی از این دو شخصیت نوجوانی به نام «کنراد» و فرزند یک دوک بریتانیایی است که مایل است به کشورش خدمت کند. شخصیت دیگر مردی پا به سن گذاشته‌تر است و تنها می‌دانیم که استودیو «رالف فاینس» را در مقطعی برای این نقش در نظر داشته.

«جف بریجز» و «کالین فرث» در ماه‌های اخیر در مصاحبه‌هایی اعلام کردند که از بازگشت به فیلم هیجانزده‌اند. بریجز در اینباره گفت، «بر روی ایده‌های مختلف کار می‌کنیم. فیلمنامه‌ای هنوز به نگارش درنیامده، اما متیو [وان] از همان ابتدا درباره‌ آن حرف می‌زد! [کالین] تو گفتی که او همیشه ایده ساخت یک سه گانه را در ذهن داشته.» فرث در ادامه می‌گوید، «یادم هست در همان بحث‌های اولیه با متیو، او احساس می‌کرد که سه [فیلم] برای این قصه کافی باشد.»

پیش‌بینی می‌شود وان فیلمنامه قسمت سوم را با همکاری «جین گلدمن» بنویسد، اما این همکاری هنوز به تأیید رسمی نرسیده است. فیلمبرداری این فیلم طبق برنامه باید از ژانویه ۲۰۱۹ کلید بخورد و با یک برنامه فشرده برای اکران در نوامبر آماده شود. در هفته‌های آینده منتظر خبرهای بیشتری در مورد این فیلم باشید.

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *