تاریخ اکران Tenet و Matrix 4 و Wonder Woman 1984 سرانجام تغییر کرد

فیلم «عقیده» برادران وارنر سرانجام با تأخیر مواجه شد و به جای ۱۷ ژوئیه باید دو هفته دیرتر و در تاریخ ۳۱ ژوئیه (۱۰ مرداد ماه ۱۳۹۹) اکران شود. استودیو با همکاری سالن‌داران قرار است در تاریخ ۱۷ ژوئیه در عوض فیلم «تلقین» را به مناسبت دهمین سالگرد انتشار دوباره اکران کند. مخاطبین در این رویداد امکان دیدن بخش‌هایی دیده‌نشده از فیلم «عقیده» را خواهند داشت.

استودیوی سولستیس نیز اعلام کرد که فیلم «مختل» با بازی «راسل کرو» را از ۱ ژوئیه به ۱۰ ژوئیه (۲۰ تیر ماه ۱۳۹۹) موکول کرده است. به این ترتیب در آخر هفته‌ی «روز استقلال» فیلمی در آمریکا روی پرده نخواهد رفت.

«زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴» وارنر هم از ۱۴ آگست به ۲ اکتبر امسال (۱۱ مهر ماه ۱۳۹۹) خواهد رفت. با حذف این فیلم و «ایوان تک و تنها» دیزنی از آخر هفته‌ی ۱۴ آگست، در حال حاضر این تاریخ خالی شده و هیچ فیلمی روی پرده نخواهد رفت. این احتمال وجود دارد که «مولان» به این آخر هفته موکول شود. برادران وارنر سال گذشته اولین آخر هفته‌ی اکتبر را به فرصتی طلایی تبدیل کرد و با «جوکر» ۹۶.۲ میلیون دلار در افتتاحیه فروخت و رکوردشکنی کرد.

انتظار می‌رود تغییر در تاریخ اکران «زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴» جابه‌جایی‌های بیشتری را به وجود آورد. پارامونت قرار است فیلم «بدون پشیمانی» با بازی «مایکل بی. جوردن» را در ۱۴ آگست روی پرده ببرد. تغییرات مکرر در تاریخ‌های اکران بازاریابی و تبلیغات استودیوهای بزرگ را به مشکلات جدی و بی‌سابقه‌ای مواجه کرده. برای نمونه اسباب بازی‌های فیلم اکران نشده‌ی «مینیون‌ها: ظهور گرو» از هم اکنون در فروشگاه‌ها به خریداران عرضه شده است.

تغییرات به همین جا ختم نشدند و برادران وارنر به دنبال تغییر تاریخ اکران «عقیده» و «زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴» اعلام کرد که «ماتریکس ۴» را از ۲۱ می ۲۰۲۱ به ۱ آوریل ۲۰۲۲ (۱۲ فروردین ماه ۱۴۰۱) موکول خواهد کرد.

علاوه بر این فیلم «گودزیلا در برابر کونگ» به جای نوامبر آینده در تاریخ ۲۱ می (۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰) روی پرده می‌رود. لاینزگیت در حال حاضر قرار است فیلم «اسپایرال» که ریبوت چندگانه‌ی «اره» (Saw) خواهد بود را در این تاریخ اکران کند. وارنرها اعلام کردند فیلم «تام و جری»‌  را هم از دسامبر آینده به ۵ مارس ۲۰۲۱ (۱۵ اسفند ماه ۱۳۹۹) موکول می‌کنند.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *