تاریخ اکران No Time to Die چند روز جلو افتاد

در حالی که از هر سو شنیده می‌شود که اکران فیلم‌های بلاک‌باستر به تعویق خواهد افتاد، بالأخره گزارش مثبتی هم منتشر شد و هواداران «جیمز باند» را کمی خوشحال کرد. فیلم «وقتی برای مردن نیست» که قرار بود ۲۵ نوامبر آینده در آمریکا اکران شود، پنج روز زودتر و در تاریخ ۲۰ نوامبر (۳۰ آبان ماه ۱۳۹۹) روی پرده خواهد رفت. صفحه‌ی توئیتر رسمی فیلم این تغییر را تأیید کرده است. تاریخ اکران فیلم در بریتانیا تغییری نکرده و همچنان باید در تاریخ ۱۲ نوامبر به اکران سینماهای این منطقه درآید.

تغییر در تاریخ اکران «وقتی برای مردن نیست» در حالی صورت می‌گیرد که جمعه شب برادران وارنر اعلام کرد فیلم «عقیده» را به جای ۱۷ ژوئیه با دو هفته تأخیر و در تاریخ ۳۱ ژوئیه (۱۰ مرداد ماه ۱۳۹۹) اکران می‌کند و «زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴» را به جای آگست در ماه اکتبر روی پرده می‌برد. این استودیو تاریخ اکران «ماتریکس ۴» را نیز تغییر داد و به ۱ آوریل ۲۰۲۲ موکول کرد. به دنبال این تغییرات، استودیوی یونیورسال هم اعلام کرد که فیلم علمی-تخیلی «بایوس» با بازی «تام هنکس» را از اکتبر به ۱۶ آوریل ۲۰۲۱ موکول خواهد کرد.

«دنیل کرگ» در «وقتی برای مردن نیست» برای پنجمین و آخرین بار در نقش «مأمور ۰۰۷» ظاهر خواهد شد و هواداران امیدوارند که او وداع باشکوهی با این نقش داشته باشد. کرگ در این باره گفته بود: «دیگر کافی است. تمام شد. اما بسیار خوشحالم که برگشتم و در یک قسمت دیگر بازی کردم، زیرا… این فیلم، صرف نظر از آنچه مردم در موردش فکر کنند – کسی نمی‌داند مردم چه واکنشی نشان می‌دهند – همه، شامل افرادی که در اینجا حضور دارند، از جان مایه گذاشتند. ما تمام تلاش‌مان را کردیم. می‌دانم که با این حرف ارزش کار را تقلیل می‌دهم، اما واقعاً چنین بود.»

در این فیلم باند در جامائیکا در حال گذراندن دوران بازنشستگی خود است اما آرامش او وقتی بر هم زده می‌شود که دوست قدیمی او از سازمان سیا به کمک او احتیاج پیدا می‌کند. دیگر بازیگران فیلم شامل «آنا دی آرماس»، «لاشانا لینچ»، «نایومی هریس»، «لئا سیدو»، «بن ویشا»، «جفری رایت»، «رامی مالک» و «رالف فاینس» می‌شوند.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *