شرکت التکترونیک آرتز، به تازگی اعلام کرده است که بازی FIFA 14 از سرویس EA Access حذف خواهد شد. جزئیات بیشتر را در ادامه بخوانید.

تقریبا ۴ سالی از انتشار بازی FIFA 14 می‌گذرد، عنوانی که در زمان انتشار خود توانست به یکی از بهترین نماینده‌های سری بازی فیفا تبدیل شود. همچنین این بازی، جزو اولین عناوینی که در زمان افتتاح سرویس EA Access، به این سرویس افزوده شد.

حال بعد از گذشت مدت زمانی، به تازگی کمپانی الکترونیک آرتز (Electronic Arts)، اعلام کرده است که بازی مذکور از سرویس EA Access حذف خواهد شد.

طبق گفته‌های این شرکت، بازی FIFA 14 در تاریخ ۱۸ اکتبر سال جاری مصادف با ۲۶ مهر ماه، از سرویس EA Access حذف خواهد شد و تمامی سرور‌های آن در روز ذکر شده، برای همیشه غیر فعال می‌شوند.

با اتمام پشتیبانی سازندگان و EA از بازی FIFA 14، مسابقات محبوب Ultimate Team و بازی‌های آنلاین این عنوان از دسترس بازیکنان خارج خواهد شد. همچنین به‌وسیله غیر فعال شدن بخش آنلاین بازی، شما دیگر قادر به استفاده از پول واقعی یا ارز در درون بازی نیستید و باید کار خود را به صورت آفلاین دنبال کنید. البته فرصت دانلود نسخه آفلاین بازی هم تا سه هفته اول ماه اکتبر، برای کاربران وجود دارد و اگر علاقه مند به دانلود بازی FIFA 14 هستید، باید تا تاریخ ذکر شده بازی را دریافت کنید. در غیر این صورت دسترسی به این بازی برای همیشه از بین خواهد رفت.

کمپانی EA در ادامه افزود:

بازی FIFA 14 از سرویس EA Access حذف خواهد شد و ما از این بابت بسیار متاسفیم. در آینده، تمام تلاش خود را بر روی محدودیت عناوینی که از این سرویس حذف خواهند شد، می‌گذاریم.

البته الکترونیک آرتز، قبل تر و در زمان معرفی سرویس EA Access، اعلام کرده بود که عناوین موجود در این سرویس حذف نمی‌شوند و ماندگار هستند که این نکته، با سرویس‌های Games With Gold و Netflix-style تفاوت دارد. در ادامه پیتر موور ( Peter Moore ) افزود:

یکی از تعهد ها و قول‌های ما به کاربران در رابطه با سرویس EA Access، این بود که وقتی یک بازی به مجموعه بازی‌های آن اضافه خواهد شد، برای همیشه در آن ماندگار است.

از مهم ترین اخبار پیرامون سرویس EA Access، می‌توان به اضافه شدن بازی Titanfall 2 از تاریخ ۱ آگست، به این سرویس ، اشاره کرد. همچنین عنوان بعدی که به سرویس مذکور اضافه خواهد شد، Battlefield 1 خواهد بود.

گیمفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *