بیش از یک ماه است که بازی Injustice 2 منتشر شده و در این مدت حسابی عطش عاشقان و طرفداران بازی‌های سبک مبارزه‌ای را رفع کرده است. دستپخت استودیوی NetherRealm Studios که در آن اکثر ابر قهرمانان تا سرحد مرگ به مبارزه با یکدیگر می‌پردازند قرار است میزبان مبارز جدیدی باشد که اتفاقا بسیار هم نام آشناست.

اگر با آثار خلق شده «اد بون» آشنا بوده باشید، حتما در جریان هستید که بازی‌های مبارزه‌ای او، همیشه تعداد بالایی از مبارزان را در خود جای داده‌اند. نکته جالب اینجاست که به طور مرتب و از طریق دریافت محتوا‌های قابل دانلود و بسته‌های توسعه دهنده به تعداد این مبارزان افزوده می‌شود. بازی Injustice 2 هم از این قاعده مستثنی نبوده و پس از عرضه در حال گسترش تعداد مبارزانش است.

اواخر ماه گذشته بود که استودیوی NetherRealm اعلام کرد، جنگجوی افسانه‌ای مجموعه مورتال کامبت، یعنی ساب زیرو به جمع مبارزان بازی Injustice 2 اضافه خواهد شد. ساب زیرو که فرمانده قبیله «لین کویی» است با استفاده از نیروی انجماد و فنون مرگبار به مبارزه با حریفانش می‌پردازد و آن‌ها را به بدترین شکل از پا در می‌آورد.

 

 

……

دانلود ویدئو

در ابتدای معرفی ساب زیرو، سخنی از تاریخ در دسترس بودن او در بازی به میان نیامده بود؛ تا این که اد بون در اکانت توییتر خود، توییتی با عنوان معروف سریال بازی تاج و تخت یعنی «زمستان در راه است» منتشر کرد و در آخر آن از ماه جولای یاد کرده بود. پس از آن بود که سازندگان به صورت رسمی تاریخ 11 ماه جولای را تاریخ حضور ساب زیرو در بازی Injustice 2 اعلام کردند. بدین ترتیب علاقمندان این شخصیت می‌توانند تا 16 روز دیگر این شخصیت دوست داشتنی را به جمع شخصیت‌های حاضر در این بازی اضافه کنند.

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *