تاریخ شروع پخش فصل دوم Runaways

چندین ماه بعد از اینکه نخستین فصل آن را در سرویس استریم Hulu تماشا کردیم، اکنون دومین فصل از سریال Runaways (فراری ها) صاحب یک تاریخ شروع پخش شده است؛ کمپانی مارول یک زمانی تمام تمرکز خودش را بر روی دنیای سینمایی مارول (MCU) در سینما قرار داده بود، اما به لطف Agents Of Shield (ماموران شیلد)، رئسای این کمپانی متوجه شدند می توانند از زاویه تلویزیون هم کاوشی درون MCU داشته باشند، در همین نقطه بود که نتفلیکس به جمع مارولی ها پیوست، سپس هم Hulu و Freeform با سریال های Runaways و Cloak & Dagger (شنل و خنجر) نیز وارد کار شدند.

سه اپیزود نخست از فصل اول سریال Runaways در تاریخ ۲۱ نوامبر ۲۰۱۷ (سه شنبه ۳۰ آبان) توسط Hulu در اختیار طرفداران قرار گرفتند، آخرین اپیزود هم ۹ ژانویه ۲۰۱۸ (سه شنبه ۱۹ دی) منتشر شد. با توجه به استقبال خوب از فصل نخست، کمپانی این سریال را خیلی زود برای فصل دوم تمدید کرد و پروسه پیش-تولید و تولید هم سریعا در جریان افتاد. حال Marvel تایید کرده که فصل دوم ۱۳ اپیزودی Runaways قرار است در تاریخ ۲۱ دسامبر ۲۰۱۸ (مصادف با جمعه ۳۰ آذر) به دست طرفداران برسد.

در کنار اعلام تاریخ انتشار، مارول همچنین اولین خلاصه داستان از فصل دوم سریال Runaways را هم منتشر کرد که بواسطه آن می توانیم بفهمیم باید انتظار چه چیزهایی را داشته باشیم. توصیف جدید تایید می کند زمانی که سریال بازگردد، همه شخصیت های نوجوان در حـال فرار هستند، و همچنین از تمام توان خودشان استفاده می کنند تا جلوی PRIDE را بگیرنـد.

در خلاصه داستان فصل دوم آمده است که “فراری ها خانه ها (والدین شیطانی) خودشان را ترک کرده اند و اکنون باید یاد بگیرند که روی پای خودشان بایستند. از آنجا که محتاج غذا هستند و در جستجوی پناهگاه، و به همدیگر اهمیت می دهند، بچه های ما شروع می کنند به فهمیدن اینکه، چه خوب باشد و چه بد، آنها اکنون گیر هم افتاده اند. و این آنها را آماده می کند تا یکبار برای همیشه PRIDE را زمین بزنند. اما یک نفر پیامی مرموز برای جونا می فرستد… آیا در تیم فراری ها یک جاسوس وجود دارد؟ در این میان اعضای PRIDE تمرکز خودشان را بر روی پیدا کردن بچه های خود قرار می دهند، و جونا هم نقشه خطرناک خودش را در ذهن دارد…

فصل اول این سریال با استقبال گرم طرفداران روبرو شد و کار را برای تولید فصل دوم راحت کرد، حال اگـر فصل جدیـد هم مانند قبلی موفق ظاهر شود، در اینجا پتانسیل زیادی برای ادامه یافتن وجود دارد و می توانند اپیـزودهای بیشتری را تولید کنند. از طرفی احتمال وقوع ﮐﺮﺍﺱﺍُﻭﺭ با Cloak & Dagger هم وجود دارد، چون همانطور که خبر دارید شخصیت های سریال Runaways فراری هستند و ممکن است گذرشان به نیو اورلینز بخورد، و در نهایت با شنل و خنجر برخورد کنند؛ اما این رویداد هنوز تایید یا تکذیب نشده است.

تانی کال

مغناطیس نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *