تعدادی از سازندگان سابق BioShock مدتی است که در استدیو بازی‌سازی Deep End Games در حال ساخت عنوان جدیدی به نام Perception در سبک اول شخص ترسناک هستند. بعد از مدت‌ها سکوت امروز سرانجام این استدیو با انتشار یک تریلر جدید تاریخ عرضه عنوان جذاب خود را اعلام کرد.

Perception در تاریخ 30 مِی 2017 برابر با سه‌شنبه، ۹ خرداد ۱۳۹۶ به طور همزمان بر روی سه پلتفرم اصلی Xbox One ،PlayStation 4 و PC عرضه خواهد شد.

در تریلر جدید Perception، محیط خوفناک بازی که عمارتی است در نیوانگلند و وحشت‌های درون آن نشان داده می‌شوند. در ادامه این تریلر را مشاهده و دریافت نمایید.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamespot، در Perception شما در نقش یک زن نابینا، به نام کیسی تورنتون، ظاهر خواهید شد و باید او را در یک عمارت در ماساچوست همراهی کنید. این خانه توسط نیرویی ماورایی که با عنوان “presence (حضور)” شناخته می‌شود، تسخیر شده است. تنها تجهیزات فیزیکی شما در این بازی چوب دستی و یک گوشی هوشمند و البته توانای شنیدن است. هر ضربه چوب دستی یا صدای موجودات درون عمارت، تجسمی از دنیای اطراف را در ذهن شما ایجاد می‌کند.

مدیر این پروژه آقای “بیل گاردنر” که بیش از یک دهه در استدیو بازی‌سازی Irrational Games فعالیت داشته و بعنوان طراح بر روی BioShock Infinite نیز کار کرده در سال 2015 در مورد Perception گفته بود: “در این بازی شما شات‌گان یا قدرت‌های ماورایی و این جور چیزاها در اختیار نخواهید داشت.”

در مجموع به نظر می‌رسد که هدف Perception  ارائه تجربه‌ای مانند بازی موش و گربه یا غایب موشک برای بازیکن باشد و هدف آن با عنوانی مثل Alien: Isolation متفاوت است.

 پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *