تاریخ فیلم‌برداری سریال The Purge

خبرگذاری محلی، محل فیلم‌برداری و تاریخ شروع سریال تلوزیونی فرنچایز ترسناک Bloomhouse، یعنی The Purge (پاکسازی)، را اعلام کرده است. با اینکه همه چشم بر چهارمین سری از این سریال دوخته‌اند، جزئیات مربوط به تولید آن کاملا پراکنده است. اما حالا با انتشار این خبر، به نظر می‌رسد دوربین‌ها به زودی به طرف نسل بعدی شرکت‌ کننده‌ها گرفته می‌شوند و در شهر شناخته‌ شده‌ای پاکسازی می‌شوند.

با اینکه اولین فیلم مورد انتقادهایی قرار گرفت، موفقیت و زمینه کاری هر دو، The Purge: Anarchy و The Purge: Election Year به نویسنده و کارگردان این فیلم، جیمز دوموناکو (James DeMonaco) این امکان را داد تا این فرضیه را به شیوه‌های مختلفی پیش ببرد. با در پیش گرفتن مفهوم اصلی تحریم سالانه دولتی طی ۱۲ ساعت، جایی که هر گونه فعالیت جنایی قانونی است، سال انتخابات نشان می‌دهد که این عمل در زمان سریال از بین رفته جایی که سناتور چارلی روآن (الیزابت میچل) به قدرت می‌رسد.‌ هرچند The First Purge پیش درآمد جدیدی به سه‌گانه اصلی است و ایالت متحده را نشان می‌دهد که به نقطه قبول مراسم و کشتار سالانه می‌رسد.

علاوه بر فیلم‌ها، سریال The Purge، اسپین‌آفی است که راه را برای فرنچایز هموار ساخته و به شیوه متفاوتی به این خونریزی سالانه نزدیک می‌شود. در سپتامبر ۲۰۱۶ دوموناکو اعلام کرد که این پروژه روند کندی دارد. اگرچه طبق گزارش محلی صورت گرفته از سوی NOLA، محل و برنامه فیلم‌برداری این سریال مشخص گردیده است. طبق گزارشات به عمل آمده، این سریال در نیو اورلانز فیلم‌برداری می‌شود و انتظار می‌رود از ماه آوریل کار فیلم‌برداری آغاز گردد.‌ گویا این اطلاعات از دفتر فیلم در شهر منتشر شده است.

با توجه به کمبود دیگر جزئیات مربوط به بازیگران، عوامل کار و طرح داستان، به سختی می‌توان چیزی فرض کرد. اما حداقل، می‌توان فهمید که تاریخ شروع فیلم‌برداری قطعی برای تولید در نظر گرفته شده است. انتظار می‌رود این سریال در سال ۲۰۱۸ روی آنتن شبکه USA Network و SyFy برود. هرچند با توجه به گزارش فیلم‌برداری آن در آوریل، پخش آن دیرتر آغاز خواهد شد. هنوز مشخص نیست نیو اورلانز لوکیشن فیلم است یا داستان. این احتمال نیز هست که سریال در French Quarter ساخته شود.

تنها سرنخی که داریم این است که دوموناکو گفته این سریال زندگی شخصیت‌ها را در Purge Night نشان می‌دهد. او قبلا فرمت این سریال را به صورت آنتولوژی در هم تنیده‌ای توصیف کرده بود که در ۱۰ قسمت، شش هفت خط داستانی دارد. این سریال در سایه محبوبیت Purge قرار گرفته و نگاهی بر دلیل شرکت مردم در آن دارد. فرصت یافتن برای بسط شخصیت‌های اصلی و داستان آن‌ها جالب است.

تانی کال

برگرفته از Screenrant

سینماگیمفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *