طبق شواهد موجود به نظر می‌رسد که مراسم PlayStation Experience یا PSX 2017 شرکت سونی در تاریخ 9 دسامبر (18 آذر) امسال و در اناهایم، ایالت کالیفرنیا برگزار خواهد شد.

شرکت سونی در جریان کنفرانس خبری E3 2017 خود اعلام کرد که مراسم PlayStation Experience یا PSX را در سال 2017 نیز برگزار خواهد کرد. این مراسم که در اناهایم کالیفرنیا برگزار می‌شود، از 18 آذر 1396 شروع شده و یک روز بعد یعنی 10 دسامبر (19 آذر 1396) پایان می‌یابد.

لازم به ذکر بوده که مراسم PlayStation Experience شرکت سرگرمی‌های تعاملی سونی در چند سال اخیر شروع به کار کرده و هدف از برگزاری آن این است تا طرفداران پلی استیشن 4 بتوانند اطلاعاتی از بازی‌های آینده شرکت سونی کسب کنند. در مراسم PlayStation Experience سال گذشته میلادی بازی‌های مهمی از قبیل The Last of Us 2 استودیوی ناتی داگ، Persona 5 و Knack 2 معرفی شدند.

شرکت سونی تا به این لحظه جزییات برنامه‌هایش را برای این مراسم لو نداده و با توجه به اینکه تا تاریخ 18 آذر فرصت زیادی باقی مانده است، انتظار می‌رود که همانند سال گذشته، بازی‌های جدیدی که شرکت سونی به دلیل محدودیت وقت موفق نمی‌شود در E3 2017 به نمایش بگذارد را در مراسم PlayStation Experience امسال معرفی کند. البته از معرفی بازی‌های جدید سال 2018 در این مراسم نیز نمی‌توان گذشت.

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *