تاریخ و محل فیلمبرداری «Indiana Jones 5»

«استیون اسپیلبرگ» از جمله پرکارترین کارگردانان هالیوود، بالاخره زمان شروع فیلمبرداری «Indiana Jones 5» را مشخص کرد. سال گذشته او فیلم «The Post» را کارگردانی کرد و فیلم جدیدش، «Ready Player One» بیست و نهم مارس اکران خواهد شد. شب گذشته در مراسم راکوتن زمان و مکان شروع فیلمبرداری «Indiana Jones 5» را اعلام کرد. او در مصاحبه با شبکه راکوتن گفت:

«من همیشه از سفرم به انگلستان زمانی که برای کار با این چنین گروه حرفه‌ای باشد، لذت می‌برم. بازیگران، عوامل، کارمندان، خدمه و رانندگانی که به من در ساخت فیلمم کمک کردند و خواهند کرد، من برای فیلمبرداری «Indiana Jones 5» در ماه آوریل 2019 به اینجا باز خواهم گشت.»

این فیلم، اولین فیلم از سری «ایندیانا جونز» است که به طور کامل در انگلستان فیلمبرداری شود. هنوز اطلاعات دقیقی از روایت داستانی «Indiana Jones 5» در دست نیست، «دیوید کوپ» مسئول نوشتن فیلمنامه بدون همکاری «جورج لوکاس»، نویسنده دیگر فیلم‌های «ایندیانا جونز» است. «هریسون فورد» هم دوباره برای بازی در نقش «ایندیانا جونز» به «اسپیلبرگ» خواهد پیوست. «اسپیلبرگ» تا آوریل را به آماده کردن لزومات فیلمبرداری «Indiana Jones 5» اختصاص خواهد داد.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *