تاریخ پخش و تصاویر جدید از فصل سوم سریال Preacher

سرانجام تاریخ پخش فصل سوم سریال Preacher شبکه AMC و اولین تصاویر از این سریال منتشر شد. فصل جدید بدون هیچگونه خبر جدیدی جز اخبار مربوط به بازیگران مدت زمان زیادی در حال فیلم‌برداری است. فصل جدید درباره زندگی جس کاستر است و این حاکی از بازگشت ماورائی تولیپ اُهیر بعد از اتفاقاتی است که در قسمت پایانی فصل دوم افتاد.

قسمت پایانی فصل دوم، سریال را وارد مسیر جدیدی کرد که سه نفر اصلی، جس، تولیپ و کسدی را با هم بعد از ناکامی که در پیشرفت برای پیدا کردن خدا داشتند، دیدیم. این نقطه آغاز جدیدی برای جس بعد از اینکه فهمید ذات حقیقی هِر استار و برنامه‌های گریل برای هبوط آخر مسیح چه هستند. و این نقطه آغاز بینندگان را به آغاز سفر جس بعد از تماس او با جنسیس باز می‌گرداند.

همراه با تاریخ پخش و تصاویر سریال، شبکه AMC خلاصه رسمی داستان را منتشر کرده، اگرچه این خلاصه کمی مبهم است هنوز این منظور را می‌رساند که فصل سوم Preacher تماما درباره گذشته است. می‌توانید این خلاصه را بعد از دیدن تصاویر سریال بخوانید:

در فصل سوم، جستجوی خدا توسط جس کاستر، او را به محلی باز می‌گرداند که تمام عمر از آنجا فرار می‌کرده: خانه. بازگشت جس، تولیپ و کسدی به آنجلویل، نخلستان لوئیزیانا، جایی که جس بزرگ شده بود و کینه‌های قدیمی و مقرراتی که منتظرش بودند را یافته بود. او با کمک دوستانش و چند تن از دشمنانش، نیاز دارد تا از گذشته فرار کند چون آینده دنیا به این بستگی دارد.

دو تا از تصاویر منتشر شده نیاز به تفسیر ندارند جز اینکه عکس دومینیک کوپر نشان می‌دهد جس کاستر در فصل ۳ هم موهای خوبی دارد. خیلی جای تعجب ندارد که پیپ تورنس را در نقش هر استار در میانه تیراندازی خشونت‌بار با دیگر اعضای گریل ببینیم. این گروه آهنربای خشونت است و تبهکاری استار نشان از حضور او در خانه دارد.

در مقابل تصویر روث نگا (Ruth Negga) در نقش تولیپ، که به عقب نگاه می‌کند در حالی که سرش پایین است و مسیری به سمت نور روشنی روبروی اوست، نشان از این دارد که سفر او در این فصل شامل نگاه دزدانه او به آخرت است. این ممکن است فقط نگاه رویایی به آنجلویل باشد که تولیپ دوباره همان آدم قبلی شده باشد.

فصل سوم سریال Preacher از روز یکشنبه، ۲۴ ژوئن (۳ تیر) ساعت ۱۰ شب روی آنتن شبکه AMC می‌رود.

تانی کال

برگرفته از ScreenRant

سینماگیمفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *