تاریخ پخش سریال Black Lightning

اگر به یاد داشته باشید چند ماه قبل بود که شبکه The CW به بیندگانش نوید سریال ابرقهرمانی Black Lightning (آذرخش سیاه) را داد، اما تـاریخ شروع پخش این سریال کمیک بوکی تا یک روز گذشته هم نامشخص و در هاله ای از ابهام بود، ولی حالا شبکه به طور رسمی این تاریخ را فاش کرد که بواسطه معلوم شد Black Lightning قرار است بازگشت فصل سوم Legends of Tomorrow (افسانه های فردا) به روی آنتن را تا ماه فوریه به عقب بندازد. با این حساب با آغاز سال ۲۰۱۸ ماه می توانیم سه شنبه شب ها به تماشای این سریال دیدنی بنشینیم. طرفداران بعد از تماشای اپیزود جدید سریال The Flash با Black Lightning روبرو خواهند شد، به این معنی که مخاطبان زیادی خواهد داشت.تاریخ شروع پـخش این سریال زمانی مشخص شد که شبکه The CW زمان شروع پخش سریال هایش در سال ۲۰۱۸ را فاش کرد — در روزهای پایانی سال ۲۰۱۷ طبق عادت هر ساله سریال های Arrowverse از روی آنتن پایین می آیند و بعد از گذراندن تعطیلات از اواسط ماه ژانویه به روی آنتن بازمیگردند، در کنار سریال هایی مثل Riverdale و Dynasty همچنین Crazy Ex-Girlfriend و Jane the Virgin. البته سریال درام ارتشی Valor که چند ماهی از آغاز پخشش می گذرد در اولین روز از سال جدید مهمان خانه طرفداران خواهد بود.

در این میان بازگشت سریال Legends of Tomorrow با تاخیر انجام می شود که به دنبال آن بـا یک شب و زمانی جدید روی آنتن خواهد رفت. بهترین زمان برای زمانی که بازگشت به نظر میرسد دوشنبه شب ها بعد از پخشSupergirl (سوپرگرل) باشد، چون فصل اول سریال Valor فاصله زیادی با اپیزود پایانی ندارد و ۲۹ ژانویه با طرفدارانش خداحافظی می کند. طبق اعلام شبکه The CW اولین اپیزود ۲۰۱۸ سریال Valor یکم ژانویه (۱۱ دی ماه) روی آنتن می رود؛ به همین ترتیب اولین اپیزود ۲۰۱۸ سریال Supergirl پانزدهم ژانویه (۲۵ دی ماه)، The Flash و Black Lightning شانزدهم ژانویه (۲۶ دی ماه)، Riverdale و Dynasty هفدهم ژانویه (۲۷ دی ماه)، Supernatural (فراطبیعی) و Arrow هجدهم ژانویه (۲۸ دی ماه)، و Crazy Ex-Girlfriend و Jane the Virgin نوزدهم ژانویه (۲۹ دی ماه) روی آنتن خواهند رفت.

برای آنها که نمی دانند در خلاصه داستان سریال «آذرخش سیاه» آمده است که: “جفرسون پیرس (با بازیCress Williams) مردی است که با یک راز دست و پنجه نرم می کند. بعنوان پدر دو دختر و مدیر دبیرستانی ویژه که یک پناهگاه امن برای جوانان همسایگی شهر ﻧﯿﻮﺍﻭﺭﻟﺌﺎﻥ که مورد تاخ و تاز ارازل اوباش خشن قرار گرفته اند هم است، یک قهرمان برای جامعه اش می باشد. ۹ سال قبل، پیرس در جبهه ای متفاوت قهرمان بود. به او قدرت های ابرانسانی داده شده بود که بواسطه آن می توانست الکتریسیته را کنترل و مهار کند، او از قدرتش برای امن نگه داشتن خیابان های شهرش استفاده می کرد، با عنوان یک شورشی نقاب دار به نام ‘آذرخش سیاه’. اما بعد از اینکه شب هایی زیادی از زندگی اش را در این مسیر گذراند و دید که چه آسیب هایی به خانواده اش زده است و چه چیزهایی را از دست داده، او روزهای ابرقهرمان بودنش را پشت سر گذاشت و برای معمولی بودن تلاش کرد، و فقط یک پدر عادی شد …

… او انتخاب کرد که بدون استفاده از قدرتهایش شهر مورد علاقه اش را نجات دهد، او بزرگ شدن دخترانش، آنیسا (Nafessa Williams) و جنیفر (China Anne McClain) را تماشا کرد، اگرچه ازدواجش با مادر آنها، لین (Christine Adams) رنج آور بود. تقریبا یک دهه بعد، روزهای مبارزه با جرم پیرس خیلی از او دور بودند… اما با گسترش سریع فساد و جنایت، و مورد هدف باندهای خطرناک محلی قرار گرفتن کسانی که به آنها اهمیت می دهد، ‘رعد و برق سیاه’ باز می گردد تا نه تنها خانواده خودش را نجات دهد، بلکه از جامعه اش هم محافظت کند…”

پس شانزدهم ژانویه ۲۰۱۸ مصادف با ۲۶ دی ماه ۹۶ منتظر شروع پخش Black Lightning باشید.

تانی کال

مغناطیس نیوز

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *