سریال شهرزاد یکی از موفق‌ترین و محبوب‌ترین سریال‌های ایرانی طی سال‌های اخیر است که فصل اول آن استقبال خوب بینندگان را در پی داشت. حال علی اسدزاده، مجری طرح این سریال، تاریخ رسمی پخش فصل دوم شهرزاد را اعلام کرد که بر این اساس، پخش هفتگی شهرزاد 2 از روز دوشنبه ٢٩ خرداد ۱۳۹۶۶ آغاز خواهد شد.

کارگران سریال شهرزاد حسن فتحی است و رضا کیانیان، رویا نونهالی، امیر جعفری و آتنه فقیه نصیری بازیگرانی هستند که در فصل دوم به این سریال اضافه شده‌اند و در کنار ترانه علیدوستی، شهاب حسینی، مصطفی زمانی، پریناز ایزدیار، مهدی سلطانی، پرویز فلاحی پور، گلاره عباسی، سهیلا رضوی، فریبا متخصص، امیر حسین فتحی و سایر بازیگران ایفای نقش می‌کنند.

همچنین مشخص شد که خواننده فصل دوم سریال نیز کماکان محسن چاووشی خواهد بود. شرکت تصویر گستر پاسارگاد که قرار است این سریال را پخش کند، اعلام کرد که از تاریخ مذکور عرضه نسخه فیزیکی و دیجیتالی این سریال آغاز خواهد شد. نسخه فیزیکی از طریق شهر کتاب‌ها، ویدیو کلوپ‌ها، مراکز عرضه فیلم و سوپر مارکت‌های سراسر کشور توزیع می‌شود. نسخه دیجیتالی این اثر نیز با کیفیت Full HD قابل خرید و تماشا خواهد بود.

در پایان می‌توانید پوستری از این سریال را مشاهده کنید:

zoomg

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *