تاریخ پخش فصل دوم سریال Cloak and Dagger

آخرین قسمت فصل ابتدایی مجموعهٔ تلویزیونی جدید بخش تلویزیونی کمپانی مارول و شبکه فری فورم، یعنی سریال Cloak and Dagger (شنل و خنجر)، ۲ آگوست ۲۰۱۸ (۱۱ مرداد ماه ۱۳۹۷) پخش شد و از آن زمان طرفداران اطلاعات چندانی از تاریخ شروع فصل دوم این سریال ابرقهرمانی، اکشن و علمی تخیلی مارول نداشتند تا اینکه در خبری جدید مشخص شد که زمان زیادی تا پخش فصل دوم باقی نمانده است و چند ماه دیگر قرار است شاهد ازسرگیری دوباره ماجراجویی‌های تندی بوون ملقب به خنجر و تایرون جانسون ملقب به شنل، باشیم.

شبکه فری فورم در جریان تور مطبوعاتی خود در جشنواره زمستانی جوایز برگزیده نوجوانان اعلام کرد که قسمت ابتدایی فصل دوم سریال Cloak and Dagger، در تاریخ ۱۵ فروردین ماه ۱۳۹۸ روی آنتن این شبکه خواهد رفت

شبکه فری فورم که زیر مجموعه شبکه ABC است، در جریان تور مطبوعاتی خود در جشنواره زمستانی جوایز برگزیده نوجوانان (Teen Choice Awards) اعلام کرد که قسمت ابتدایی فصل دوم سریال Cloak and Dagger، در تاریخ ۴ آوریل ۲۰۱۹ (۱۵ فروردین ماه ۱۳۹۸) روی آنتن این شبکه خواهد رفت و قسمت ابتدایی فصل دوم این مجموعه را باید تقریباً دو قسمتی دانست؛ چون مدت زمان آن حدود ۲ ساعت خواهد بود. گویا اولیویا هولت و اوبری ژوزف که به ترتیب نقش‌های تندی بوون و تایرون جانسون را در این سریال ایفا خواهند کرد، در فصل جدید دچار مشکلاتی با یکدیگر خواهند شد. در فصل دوم احتمالاً شخصیت میهِم (Mayhem) حضور خواهد داشت و اگر با کامیک‌های «شنل و خنجر» آشنا باشید، می‌دانید که کارآگاه بریجید اورایلی در جریان بازرسی از یک انبار مشکوک، توسط عده‌ای مسموم می‌شود و به قتل می‌رسد و پس از اینکه دو ابرقهرمان اصلی این مجموعه نیز نمی‌توانند او را نجات دهند، اورایلی جان خود را از دست می‌دهد و پس از آن با نام میهِم و با قدرتی ویژه و فراانسانی که نوعی گاز سبز رنگ است، به دنیا می‌آید و برای انتقام از قاتلانش دست به کار می‌شود. همچنین گفته می‌شود نقش شخصیت کارآگاه بریجید اورایلی را اِما لاهانا، بازیگر سریال Hellcats (هل‌کتس) و سریال Haven (پناهگاه) ایفا خواهد کرد.

جو پوکاسکی، شورانر سریال Cloak and Dagger در رابطه با شخصیت میهِم و همچنین فصل جدید این سریال در مصاحبه‌ای با سایت ComicBook چنین گفت:

من و نویسندگان از موفقیت فصل ابتدایی بسیار هیجان‌زده شدیم و می‌دانستیم که شخصیت میهِم کیست و همچنین خبر داشتیم که بریجید اورایلی، شخصیتی مثبت است و به‌عنوان دوست معرفی خواهد شد. به‌عنوان نویسنده، بسیار هیجان‌انگیز بود که داستان را بدون هیجان کاذب روایت کنیم و در همان ابتدا شخصیت آنتاگونیست را معرفی کنیم؛ این شیوهٔ نگارش سرگرم‌کننده بود و بعد هم ورای همهٔ این‌ها، همکاری با اما لاهانا و معرفی شخصیتی است که وی قرار است ایفاگر آن باشد، خبری عالی بود. می‌توانستیم بازیگری معمولی یا در نهایت کمی خوب انتخاب کنیم، اما در نهایت به انتخاب خوبی چون اما لاهانا رسیدیم. وی دو قسمت از فصل دوم را بازی کرد و تنها گفت که عاشق این پروژه شده است. نمی‌دانم که قسمت نهم فصل اول را تماشا کرده‌اید یا خیر؛ بدون گفتن هیچ چیزی از داستان، آن قسمت اشک شما را درمی‌آورد. در هر صورت فکر می‌کنم بدون بزرگ‌نمایی و اغراق، شخصیت میهِم، همان چیزی خواهد بود که ما و تماشاچیان در انتظارش بودیم.

اولیویا هولت و اوبری ژوزف به ترتیب نقش‌های تندی بوون ملقب به خنجر و تایرون جانسون ملقب به شنل، در سریال Cloak and Dagger را بر عهده دارند و در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند. علاوه بر هولت و ژوزف، آندرئا روث،گلوریا روبن، جیمز سایتو و جی.دی. اورمور، دیگر بازیگرانی هستند که در این سریال حضور دارند و به ایفای نقش می‌پردازند. کار ساخت سریال Cloak and Dagger نیز بر عهده جو پوکاسکی، نویسنده سریال Heroes (قهرمان‌ها) و سریال Daredevil (دردویل) بوده است. فصل اول این سریال در ۱۰ قسمت تولید شد و ۷ ژوئن ۲۰۱۸ (۱۷ خرداد ماه ۱۳۹۷) از شبکه فری‌فورم روی آنتن رفت و با استقبال نسبی منتقدین همراه شد.

تانی کال

برگرفته از Comicbook

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *