تاریخ پخش فصل دوم سریال End of the F***ing World

سریال پربیننده‌ی بریتانیایی نت‌فلیکس نوامبر امسال با اپیزودهای جدید از راه می‌رسد.

شبکه‌ی نت‌فلیکس با انتشار اولین پوستر از فصل جدید سریال «آخر دنیای لعنتی» (The End of the F***ing World) ممکن است حوادث پیش رو را اسپویل کرده باشد. در این تصویر، شخصیت «آلیسا» با بازی «جسیکا باردن» دیده می‌شود که در یک رستوران در کنار یک کوزه نشسته است. به نظر می‌رسد که این کوزه حاوی خاکستر «جیمز» با بازی «الکس لاثر» باشد که سرنوشتش در قسمت پایانی فصل اول مشخص نشد.

«پایان دنیای لعنتی» ژانویه‌ی گذشته از نت‌فلیکس پخش شد و با لحن طنز تلخش و بازی درخشان لاثر و باردن به سرعت به محبوبیت رسید. شخصیت «جیمز» به گفته‌ی خودش یک فرد روانی بود که به همراه «آلیسا»ی بدزبان از خانه فرار می‌کنند. رابطه‌ی رمانتیک این دو نوجوان و حوادثی که در طول فصل روی می‌دهد نقشه‌های‌شان را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

فصل اول «پایان دنیای لعنتی» در حالی به انتها رسید که جیمز سعی داشت جان آلیسا را با جلب توجه مأموران پلیس نجات دهد. همچنان که او در ساحل می‌دود، صدای شخصیتش روی تصاویر به گوش می‌رسد که می‌گوید رابطه‌اش با آلیسا به او ارزش روابط انسانی را ثابت کرده است. سپس تصویر سیاه می‌شود و صدای شلیک اسلحه به گوش می‌رسد.

سریال «پایان دنیای لعنتی» در ابتدا قرار نبود فصل دومی داشته باشد، اما محبوبیت آن موجب شد «چارلی کاول» خالق اثر، داستان را گسترش دهد. پس از رسمی شدن تولید فصل دوم، مهمترین پرسش هواداران سرنوشت شخصیت جیمز بود. اکنون به نظر می‌رسد که پوستر فصل دوم مرگ جیمز را تأیید کرده باشد، مگر اینکه بقایای فرد دیگری در کوزه باشد. پاسخ این پرسش ۵ نوامبر (۱۴ آبانماه) با انتشار اپیزودهای جدید فاش خواهد شد.

تانی کال

30nama

insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *