تاریخ پخش فصل سوم Castlevania

فصل سوم سریال انیمیشن «کسلوانیا» (دانلود سریال Castlevania با لینک مستقیم) شخصیت «ترور بلمونت» محبوب را به دنیای جدیدی می‌برد. بلمونت و دوستانش در پایان فصل دوم موفق شدند کار ناممکن را انجام دهند و دراکولا را به نظر برای همیشه نابود کنند.

نت‌فلیکس ساعاتی پیش اعلام کرد که فصل سوم «کسلوانیا» را در تاریخ ۵ مارس (۱۵ اسفندماه ۱۳۹۸) پخش می‌کند. انتظار می‌رود در فصل جدید تغییرات زیادی نسبت به فصل دوم داشته باشد. فصل سوم در قالب ۱۰ اپیزود پخش می‌شود در حالی که فصل اول متشکل از چهار اپیزود و فصل دوم هشت اپیزود بود. فصل اول «کسلوانیا» تابستان سال ۲۰۱۷ روی ایر رفت و فصل دوم پاییز سال بعد از نت‌فلیکس پخش شد.

نت‌فلیکس علاوه بر اعلام تاریخ پخش فصل سوم، از پوستر جدید این فصل هم رونمایی کرده است. شبکه وعده داده است که در فصل جدید «معماها، قتل‌ها، زد و خورد‌ها و خون‌آشام‌های بسیار بیشتری» وجود خواهد داشت.

نویسندگی سریال به «وارن الیس» و «ادی شانکار» که پیش‌تر اعلام‌ کرد بر روی انیمیشن تلویزیونی «کیش آدمکش» (Assassin’s Creed) و «شیطان هم می‌گرید» (Devil May Cry) کار خواهد کرد، سپرده شده و «ریچارد آرمیتج» در نقش بلمونت صداپیشگی می‌کند.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *