تاریخ پخش فصل چهارم Fargo تغییر می‌کند؛ «کریس راک»: این بهترین نقش دوران بازیگری من است

شبکه‌ی FX اعلام کرد که فصل چهارم سریال «فارگو» در تاریخ ۱۹ آوریل (۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹) پخش نخواهد شد و به این ترتیب سریال نمی‌تواند در مراسم امی ۲۰۲۰ رقابت کند. تاریخ پخش جدید به محض آغاز دوباره‌ی فیلمبرداری مشخص می‌شود.

«فارگو» اولین سریالی است که تاریخ پخش آن مشخص شده اما به علت شیوع کرونا و لغو فیلمبرداری اکنون باید در تاریخ دیگری روی ایر برود. انتظار می‌رود تا چند ماه آینده تاریخ پخش سریال‌ها در شبکه‌های کابلی و استریمینگ به زمان دیگری موکول شود. مسئله برای سریال‌هایی که فصل جدیدشان را روی ایر برده‌اند و همزمان اپیزودهای آن را فیلمبرداری می‌کردند بسیار پیچیده‌تر خواهد بود.

فیلمبرداری هشت اپیزود از ده اپیزود فصل چهارم «فارگو» به پایان رسیده بود. شبکه امیدوار است که پخش سریال از اواخر سال ۲۰۲۰ آغاز شود. این سریال به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی «نوآح هالی»، در فصل چهارم داستانی در سال ۱۹۵۰ کانزاس با بازی «کریس راک» روایت می‌کند. راک نقش «لوی کانون» رهبر سندیکای جنایت‌کاران آفریقایی تبار را بازی می‌کند که با «دوناتلو فادا» رهبر سندیکای مهاجرین ایتالیایی تبار در نزاع است. آن‌ها برای برقراری صلح باید جوان‌ترین پسران‌شان را مبادله کنند.

راک به تازگی در مصاحبه با «اینترتینمنت ویکلی» ادعا کرده که این بهترین نقش دوران بازیگری او بوده است. او در فیلم «اسپایرال» (Spiral) استودیوی لاینزگیت هم بازی کرده به این مجله می‌گوید: «این بهترین نقشی است که بازی کرده‌ام و راستش را بخواهید شاید بهترین نقشی باشد که برای همیشه بازی خواهم کرد. تا بوده چنین بوده. «مورگان فریمن» در «رستگاری در شائوشنک» بازی کرد. فوق‌العاده بود. از آن پس چندین میلیون دلار کسب کرد اما هرگز نقشی به آن خوبی به دست نیاورد. وقتی نقشی فوق‌العاده می‌گیری باید از این فرصت استفاده کنی.»

راک می‌گوید فصل چهارم «فارگو» بر خلاف فصل‌های قبل جاه‌طلبانه است. راک فصل جدید را «بزرگ‌ترین فارگو» ساخته شده می‌نامد و اضافه می‌کند: «مقیاس این فصل عظیم است. داستان «فارگو» عموماً در مورد افرادی معمولی است که با وقوع یک حادثه روی شیطانی آنان فاش می‌شود. این فصل به نظر متفاوت خواهد بود. ما ابتدا گانگسترها را می‌بینیم، بنابراین از شخصیت‌های شرور شروع می‌کنیم و سپس به تنش اضافه می‌شود.»

راک به عنوان بازیگر در این سریال مشارکت می‌کند اما می‌گوید بخش‌هایی از فیلمنامه‌ی هالی را بازنویسی کرده است: «من به عنوان کسی بازی می‌کردم که این داستان را تجربه کرده و به نوعی «لوی کانون» را می‌شناسد. در دهه‌ی ۱۹۵۰، پدر من ۱۷ سال داشته و پدربزرگم ۳۰ ساله بوده. بنابراین من این افراد را کمی می‌شناسم.»

او در پایان اضافه می‌کند:‌«گاهی نوآح را به گوشه‌ای می‌بردم و می‌گفتم: «نظرت در مورد فلان مسئله چیست» یا: «من به معنای واقعی کلمه با این افراد نشست و برخاست داشته‌ام، آن‌ها هرگز چنین حرف‌هایی نمی‌زنند.» به عنوان یک مرد سیاهپوست در محل فیلمبرداری، در کنار «گلین تورمن»، احساس مسئولیت می‌کردم. در نود درصد مواقع افراد از شنیدن پیشنهادات خوشحال می‌شدند.»

دیگر بازیگران سریال شامل «تیموتی اولیفانت»، «جک هیوستن»، «جیسون شوارتزمن»، «بن ویشا»، «جسی باکلی»، «سالواتور اسپوزیتو»، «اندرو برد»، «جرمی هرسی»، «انجی وایت»، «فرانسیسکو آکوارولی»، «امبر میدتاندر» و «جیمز وینسنت مردیث» می‌شوند. برادران کوئن و «وارن لیتل‌فیلد» نیز دیگر تهیه‌کنندگان اجرایی پروژه‌ خواهند بود.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *