تاریخ پخش فیلم Without Remorse «مایکل بی. جوردن» مشخص شد؛ جوردن سریال «محمد علی کلی» را می‌سازد

استودیوی آمازون سرانجام تاریخ پخش فیلم «بدون پشیمانی» (Tom Clancy’s Without Remorse) با بازی «مایکل بی. جوردن» را اعلام کرد. هرچند که در ویدیوی تبلیغاتی الکسا برای سوپر بول وعده داده شد که این فیلم به زودی از راه می‌رسد، اما در ماه‌های اخیر جزئیات ناچیزی از آن منتشر شده بود. امتیاز این فیلم ژوئیه سال ۲۰۲۰ توسط پارامونت به آمازون فروخته شد، و نشان داد که ممکن است تاریخ پخش آن از پاییز ۲۰۲۰ به سال ۲۰۲۱ موکول شود.

با انتشار پوستر جدیدی برای «بدون پشیمانی»، مشخص شد که این فیلم جمعه ۳۰ آوریل از آمازون پرایم ویدیو پخش خواهد شد. جوردن که نقش «جان کلی» را بازی می‌کند، در مرکز پوستر قرار دارد و پشت او دیواری با آثار اصابت گلوله به چشم می‌خورد. علاوه بر پوستر، خلاصه داستان رسمی فیلم نیز منتشر شده است.

در خلاصه داستان رسمی فیلم «بدون پشیمانی» آمده است: «در «بدون پشیمانی» که بازگوکننده‌ی پیشینه‌ی «جان کلارک» قهرمان داستان‌های اکشن است، وقتی یک عضو نیروی دریایی در تلاش است تا انتقام خون همسر باردارش را بگیرد، توطئه‌ای بین‌المللی را کشف می‌کند. وقتی که گروهی از سربازان روس در مقابل مشارکت «جان کلی» در یک مأموریت فوق-سری خانواده‌اش را به قتل می‌رسانند، او می‌خواهد به هر قیمتی که شده آدم‌کش‌ها را تعقیب کند. مأموریت کلی به همراه همکارش با بازی «جودی ترنر اسمیت» و یک مأمور سیا با بازی «جیمی بل»، موجب افشای دسیسه‌ای می‌شود که ممکن است ایالات متحده و روسیه را وارد جنگی تمام عیار کند. کلی که دو راهی تعهد به کشور و شرافت خانواده را پیش روی خود می‌بیند، اگر می‌خواهد از وقوع یک فاجعه جلوگیری و هویت دسیسه‌چینان را برملا کند، باید بدون پشیمانی با دشمنانش بجنگد.»

جوردن در مورد احتمال تولید دنباله‌های «بدون پشیمانی» می‌گوید: «هدف این است. به عنوان کسی که با بازی «رینبو سیکس» (Rainbow Six) بزرگ شده، این فیلم موقعیتی بود برای بررسی شخصیت جان کلی/جان کلارک و دادن فرصتی تازه به او. تبدیل این فیلم به یک چندگانه چیزی است که ما مشتاق انجامش هستیم و احساس می‌کنیم که «بدون پشیمانی» به عنوان اولین همکاری من با آمازون گزینه‌ای عالی برای این کار است.»

«بدون پشیمانی» به کارگردانی «استفانو سولیما» ساخته شده که «سیکاریو: روز سولدادو» (Sicario: Day of the Soldado) و «صفرصفرصفر» (ZeroZeroZero) را در کارنامه دارد. دیگر بازیگران فیلم علاوه بر جوردن، ترنر اسمیت و بل، «گای پیرس»، «لورن لاندن» و «کم گیگاندت» خواهند بود. «تیلور شرایدن» و «ویل استیپلز» نویسندگان فیلمنامه و «آکیوا گلدزمن»، «جاش اپل‌بام» و جوردن از جمله تهیه‌کنندگان فیلم خواهند بود.

آمازون اعلام کرده است که یک مینی‌سریال بر اساس زندگی «محمد علی کلی» با همکاری «مایکل بی. جوردن» نیز به تولید می‌رساند. نویسندگی این پروژه به «جاش ویکلی» سپرده شده است. جوردن که با فیلم‌های «کرید» (Creed) سابقه‌ی بازی در نقش مشابهی را دارد، اما با این سریال فرصت روایت داستان زندگی یکی از قهرمانان زندگی‌اش را به دست می‌آورد.

جوردن می‌گوید: «روایت داستان «محمد علی» بار مسئولیت سنگینی است. در حال حاضر عنوانش «بزرگترین» (The Greatest) است و ما برای موسیقی آن با «راک نیشن» [جی-زی] همکاری می‌کنیم. پروژه‌ای است که ما در آن با نمایندگان او همکاری کرده‌ایم و می‌توانیم داستان را بدون محدودیت بازگو کنیم. یک مینی‌سریال است که زندگی «محمد علی» را به شکلی عمیق بررسی می‌کند. جزئیات بیشتری فاش نمی‌کنم اما او را به شکلی خواهیم شناخت که پیش از این امکانش را نداشتیم. به عنوان یک علاقه‌مند به بوکس، و از آنجا که در پنج یا شش سال گذشته با چندگانه‌ی «کرید» در دنیای مشابهی زندگی کرده‌ام، در موردش هیجان‌زده‌ام.»

در مورد زندگی «محمد علی» تاکنون فیلم‌های بسیاری به تولید رسیده است. «علی» (Ali) به کارگردانی «مایکل مان» و بازی «ویل اسمیت»، و اخیراً «یک شب در میامی» (One Night In Miami) به کارگردانی «رجینا کینگ» و بازی «الی گوری» در نقش علی از جمله‌ی این عناوین بوده‌اند. زندگی «محمد علی» نه فقط روی رینگ مسابقه بلکه به دلیل فعالیت‌هایش در زمینه‌ی حقوق مدنی، برای روایت از ویژگی‌های جذابی برخوردار است.

جوردن می‌گوید: «شخصیت‌محور و جذاب است. مردم «محمد علی» را از زمان رقابت در ورزش بوکس می‌شناسند، اما این فرصتی است برای اینکه فراتر از رینگ برویم و به خود این مرد بپردازیم. نمایی ۳۶۰ درجه از شخصیتش ارائه می‌دهد. در ضمن نه، من نقش این مرد را بازی نمی‌کنم، با اطمینان می‌توانم بگویم، در اولین مراحل توسعه قرار داریم و اطلاعات بیشتری نمی‌توانیم فاش کنیم.»

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *