تاریخ پخش فیلم Wrath of Man «جیسون استاتهام» و «گای ریچی» مشخص شد

در حالی که سالن‌های سینمای لس‌آنجلس آماده‌ی بازگشایی شده‌اند، فیلم اکشن و تریلر «خشم انسان» (Wrath of Man) به کارگردانی «گای ریچی» نیز برای اکران در فصل بهار آماده‌ی نمایش شده. «کلایدر» گزارش داده است که این فیلم با بازی «جیسون استاتهام»، «اسکات ایستوود»، «جاش هارتنت»، «هولت مک‌کالانی»، «جفری داناوان»، «لز آلونسو»، «رائول کاستیو»، و «پست مالون» در تاریخ ۲۳ آوریل ۲۰۲۱ پخش خواهد شد.

«خشم انسان» بر اساس اکشنی فرانسوی (Le Convoyeur) ساخته شده که در سال ۲۰۰۴ روی پرده رفت و داستانی در مورد یک محافظ امنیتی روایت کرد که می‌پذیرد برای یک کمپانی حمل پول کار کند. این بازسازی با مضمون انتقام مردی به نام «اچ» (H) را دنبال می‌کند که وظیفه دارد هر هفته میلیون‌ها دلار سرمایه را جابه‌جا کند.

استودیوهای ام‌جی‌ام و میرامکس این فیلم را به تولید رسانده‌اند و یونایتد آرتیستس آن را در ایالات متحده پخش خواهد کرد. «خشم انسان» یک هفته پس از اکران «مورتال کامبت» (Mortal Kombat) برادران وارنر در سالن‌های سینما و پخش همزمان آن از HBO Max روی پرده خواهد رفت. دو هفته پیش از نمایش این فیلم نیز قرار است «بیوه سیاه» (Black Widow) مارول و دیزنی اکران شود.

ریچی به همراه «ایوان اتکینسون» و «مارن دیویس» نویسندگان فیلم خواهند بود. ریچی پیش از این فیلم «جنتلمن‌ها» (The Gentlemen) را ساخت و علاوه بر «خشم انسان» در فیلم «پنج چشم» (Five Eyes) با «جیسون استاتهام» همکاری کرده است. بخش‌هایی از «پنج چشم» با حضور کارگردان، استاتهام و «آبری پلازا» در قطر فیلمبرداری شد. استاتهام اخیراً در «هابز و شا» (Hobbs & Shaw) و «مگ» (The Meg) نقش‌آفرینی کرده است.

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *