تاریخ پخش نسخه بلو-ری فیلم‌های Nobody و Mortal Kombat

فیلم «مورتال کامبت» (Mortal Kombat) از ۱۱ ژوئن (۲۱ خرداد ماه ۱۴۰۰) به صورت دیجیتال و ۱۳ ژوئیه (۲۲ تیر ماه ۱۴۰۰) به صورت دیسک‌های بلو-ری 4K و دی‌وی‌دی عرضه خواهد شد.

در نسخه‌های دی‌وی‌دی صحنه‌های حذف شده وجود خواهند داشت اما محتوای اضافی دیگر تنها بر روی دیسک‌های بلو-ری 4K منتشر خواهد شد. علاوه بر صحنه‌های حذف شده، تصاویر دیگری از جمله نحوه صحنه‌آرایی و نکات مخفی و ارجاعات فیلم به بازی ویدیویی گنجانده شده است.

بازیگران فیلم «لودی لین» در نقش «لیو کانگ»، «مکاد بروکس» در نقش «جکس»، «جسیکا مک‌نامی» در نقش «سونیا بلید»، «هیرویوکی سانادا» در نقش «اسکورپین»، «جاش لاسن» در نقش «کانو»، «تادانابو آسانو» در نقش «ریدن»، «جو تسلیم» در نقش «ساب-زیرو»، «چین چان» در نقش «شانگ سونگ»، «سیسی استرینگر» در نقش «میلینا» و «لوییس تن» در نقش شخصیت «کول یانگ» بودند.

در خلاصه داستان رسمی فیلم آمده است: «کول یانگ یک مبارز ام‌ام‌ای است که به تحمل ضربات سخت برای دریافت پول خو گرفته اما از میراث خود یا اینکه چرا امپراطور «شانگ سونگ» بهترین جنگجویش «ساب-زیرو» را برای به دام انداختنش فرستاده آگاهی ندارد. کول برای محافظت از خانواده‌اش با راهنمایی «جکس» سرهنگ نیروهای ویژه که مانند او با نشان اژدهای عجیبی به دنیا آمده، «سونیا بلید» را جستجو می‌کند. دیری نمی‌گذرد که کول خودش را در معبد «لرد ریدن» می‌یابد، یک «خدای ارشد» و محافظ «ارث‌رلم» که به دارندگان نشان اژدها پناه می‌دهد. کول در آن‌جا توسط جنگجویانی باتجربه مانند «لیو کانگ»، «کونگ لائو» و «کانو» آموزش می‌بیند تا آماده‌ی نبرد با دشمنان «اوت‌ورلد» شود.»

فیلم اکشن «هیچ‌کس» (Nobody) به کارگردانی «ایلیا نیشولر» و بازی «باب اودنکرک» از ۸ ژوئن (۱۸ خرداد ماه ۱۴۰۰) در پلتفرم‌های دیجیتال و ۲۲ ژوئن (۱ تیر ماه ۱۴۰۰) به صورت دیسک‌های بلو-ری 4K عرضه خواهد شد. صحنه‌های حذف شده، نحوه تمرین اودنکرک برای این فیلم، تشریح صحنه‌های اکشن، و مصاحبه با عوامل و بازیگران از جمله محتوای موجود در نسخه‌های بلو-ری خواهد بود.

«کانی نیلسن»، «آر‌زی‌ای»، «الکسی سربریاکوف» و «کریستفر لوید» از جمله دیگر بازیگران «هیچ‌کس» به کارگردانی «ایلیا نیشولر» و نویسندگی «درک کولستاد» خالق «جان ویک» بوده‌اند. افتتاحیه‌ فیلم «هیچ‌کس» در روز اول بالاتر فیلم «سارق درستکار» (Honest Thief) با بازی «لیام نیسون» است که ۴.۱ میلیون دلار فروخت. این فیلم در بازار خاورمیانه و روسیه که وطن نیشولر است ۳.۵ میلیون دلار دیگر فروش داشته. فیلم «هیچ‌کس» از مخاطبین نمره‌ی A- «سینمااسکور» و ۸۳ درصد «کام‌اسکور» دریافت کرده و ۶۹ درصد خریداران بلیت دیدن فیلم را توصیه کرده‌اند.

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *