تام هاردی: صحنه‌های مورد علاقه‌ام در فیلم «ونوم» حذف شده‌اند

فیلم «ونوم» (Venom) تماماً به ضدقهرمان دنیای «مرد-عنکبوتی» با سر و شکل زننده‌اش اختصاص یافته، و در اوج تولید آثار ابرقهرمانی در آن از «پیتر پارکر» خبری نیست. ساخته شدن چنین فیلمی در این سال‌ها به نظر غیرمحتمل می‌رسید، اما بهرحال این فیلم از شب گذشته اکران‌هایش آزمایشی خود را آغاز کرده است.

«تام هاردی» ستاره فیلم اخیراً در مصاحبه‌ای با «کامیکس‌اکسپلیند» فاش کرده است که ۳۰ تا ۴۰ دقیقه از صحنه‌های «ونوم» از کات نهایی حذف شده‌ است. هاردی در پاسخ به این سؤال که صحنه مورد علاقه‌اش در فیلم کدام است می‌گوید: «صحنه‌هایی بودند که در این فیلم وجود ندارند. حدود ۳۰ تا ۴۰ دقیقه از آن‌ صحنه‌ها از این فیلم حذف شده‌اند… تمامی آن‌ها. صحنه‌ بازی‌های جنون‌آمیز، و طنز تلخ. متوجه منظورم می‌شوید؟ این صحنه‌ها هرگز وارد فیلم نشدند.»

وقتی که هواداران کات «زک اسنایدر» برای فیلم «لیگ عدالت» را طلب می‌کند، می‌توانید خواسته آنان را بی‌اهمیت بشمارید. کمتر کسی است که بخواهد صحنه‌های بیشتری از آن فیلم ببیند. اما با وجود آنکه «ونوم» هنوز به صورت عمومی اکران نشده، هشتگ #ReleaseTheHardyCut برای این اثر ضروری به نظر می‌رسد.

فیلم «ونوم» از روز جمعه ۵ اکتبر در سینماهای ایالات متحده اکران می‌شود.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *