سونی قصد دارد با فیلم «ونوم» (Venom) خارج از دنیای سینمایی مارول (MCU)، دنیای سینمایی خودش را خلق کند. «تام هاردی» (Tom Hardy) قرار است در این فیلم نقش «ادی بروک» (Eddie Brock) را بازی کند. البته این اولین حضور تام هاردی در فیلم‌های ابرقهرمانی نیست؛ هاردی در فیلم «شوالیه تاریکی برمی‌خیزد» (The Dark Knight Rises) نقش «بین» (Bane) را بر عهده داشت.

«روبن فلیاشر» (Ruben Fleischer)، کارگردان فیلم «سرزمین زامبی‌ها» (zombieland)، قرار است فیلم Venom را کارگردانی کند. از آنجایی که هم کارگردان و هم نقش اول فیلم مشخص شده‌اند می‌توان گفت که همه چیز برای این فیلم به خوبی پیش می‌رود.

پیام زیر در حساب توییتر فیلم Venom قرار داده شده است.

تام هاردی نقش ادی بروک را در فیلم ونوم بازی می‌کند، فیلمی که با همکاری سونی و مارول در دست ساخت است. ونوم قرار است در 5 اکتبر (۱۳ مهر ۱۳۹۷) اکران شود و فیلمبرداری آن در پاییز آغاز خواهد شد.

علاوه‌بر این که همه چیز برای Venom به خوبی پیش می‌رود نکته مهم این است که سونی توانسته یکی از بهترین بازیگران حال حاضر هالیوود را برای نقش آفرینی در فیلمش به دست آورد. تام هاردی با بازی در فیلم‌های «مکس دیوانه: جاده خشم» (Mad Max: Fury Road) و «بازگشته» (The Revenant) خودش را به عنوان یکی از بهترین بازیگران نسل جدید هالییود به همه ثابت کرده است. حالا تام هاردی این فرصت را دارد که در یک فیلم ابرقهرمانی با درجه سنی R، نقش یکی از بهترین ضدقهرمانان را بازی کند.

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *