«تام هالند»‌ می‌گوید سونی ایده‌های فوق‌العاده‌ای برای خارج کردن «مرد عنکبوتی» از دنیای سینمایی مارول داشت

هواداران «مرد عنکبوتی» تابستان گذشته وقتی اعلام شد که سونی و دیزنی برای باقی ماندن «تام هالند» و «پیتر پارکر» او برای یک فیلم دیگر در «دنیای سینمایی مارول» به توافق رسیده‌اند، نفسی به راحتی کشیدند. پیش از آن قرار بود کار شخصیت با فیلم‌های مارول تمام شود و طرفین نتوانسته بودند در مورد مبلغ قراردادها به توافق برسند. هالند با این شخصیت در «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» ، «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه»، «انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت» و«انتقام‌جویان: آخر بازی» حاضر شده بود. «آخر بازی» تابستان گذشته پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینما لقب گرفت. هالند به تازگی در مصاحبه‌ با ام‌تی‌وی می‌گوید هواداران نباید نگران باشند که «مرد عنکبوتی» دیزنی را ترک می‌کند.

هالند در مصاحبه‌ای ویدیویی با ام‌تی‌وی گفته است: «آینده‌ی «مرد عنکبوتی» با سونی هم درخشان می‌بود. ما در مورد اینکه چگونه باید «مرد عنکبوتی» را از دنیای سینمایی مارول خارج کنیم ایده‌های واقعاً فوق‌العاده‌ای داشتیم. «تام راثمن» و «ایمی پاسکال» تردیدی نداشتند که می‌توانند فیلمی شایسته‌ی شخصیت بسازند. اما با این حال، خیلی خوشحالم که به دنیای سینمایی مارول بازمی‌گردم و در کنار گروه قبلی کار می‌کنم زیرا احساس می‌کنم که به همین جا تعلق دارد.»

هالند نقشی کلیدی در توافق دیزنی و سونی ایفا کرد. گفتنی است که قرارداد جدید دو استودیو تنها برای یک فیلم با حضور «مرد عنکبوتی» در «دنیای سینمایی مارول» و یک فیلم خارج از آن است. هالند شخصاً با «باب ایگر» تماس می‌گیرد و از او می‌خواهد فرصتی دیگر به شخصیت بدهند. او به ام‌تی‌وی می‌گوید: «قدردان «باب ایگر» و «تام راثمن» هستم که به من اجازه دادند شخصیت را به خانه بازگردانم.»

سومین قسمت «مرد عنکبوتی» در دنیای سینمایی مارول تابستان سال ۲۰۲۱ اکران می‌شود.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *