«تام هالند» ترجیح می‌دهد «مرد آهنی» به دنیای سینمایی مارول بازگردد تا والدینش

«پیتر پارکر» افراد بسیار زیادی را از دست داده، اما «تام هالند» می‌گوید اگر می‌توانست یکی از آن‌ها را به زندگی بازگرداند «مرد آهنی/تونی استارک» را انتخاب می‌کرد. آی‌جی‌ان در حین برگزاری مراسم افتتاحیه‌ی انیمیشن «به‌پیش» استودیوی پیکسار و دیزنی از هالند این پرسش را مطرح کرده است. از او پرسیده می‌شود که اگر می‌توانست والدینش، عمو بن، «گوئن استیسی» یا «تونی استارک» را زنده کند، کدام یک از آنان را انتخاب می‌کرد. بازیگر نقش «مرد عنکبوتی» می‌گوید: «می‌تواند «تونی استارک» باشد. زیرا از همکاری با رابرت [داونی جونیور] بسیار لذت بردم و اگر بتوانم یک روز دیگر با او کار کنم بسیار لذت‌بخش خواهد بود.»

این اولین بار نیست که این بازیگر جوان از «رابرت داونی جونیور» ستایش می‌کند. او سال گذشته در مورد اولین روزهای حضور در «دنیای سینمایی مارول» گفته بود: «مسئله‌ی شگفت‌انگیز در مورد رابرت داونی جونیور این است که او معروف‌ترین ستاره‌ی سینما یا بزرگ‌ترین ستاره‌ی سینما است. اما همیشه زودتر در محل فیلمبرداری ظاهر می‌شود، نام تمامی اعضای گروه را می‌داند و هیچ‌وقت جملاتش را فراموش نمی‌کند. او حرفه‌ای، مهربان و باملاحظه است.»

هالند اضافه می‌کند: «یک روز در محل فیلمبرداری ناخوش شدم و درست او را نمی‌شناختم. او مهربان و بامحبت بود و از من مراقبت کرد و مرا زیر بال و پر خود گرفت. ورود به دنیای مارول فرایند ترسناک و عظیمی است. من از او، کریس [همسورث]، [کریس] اوانز، و اسکارلت [جوهانسون] و بقیه یاد گرفتم این بود که شهرت به این معنا نیست که می‌تواند به یک فرد بداخلاق تبدیل شوی.»

به نظر نمی‌رسد که «مرد آهنی» به زودی به دنیای سینمایی مارول بازگردد اما هواداران تا زمان اجابت شدن خواسته‌شان دست بردار نیستند. با آغاز به کار شبکه‌ی دیزنی+ ممکن است رؤیای آن‌ها دیر یا زود محقق شود.

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *