«تام هنکس» نقش «فرد راجرز» را بازی خواهد کرد

حق پخش بین‌المللی فیلم «تو دوست منی» (You Are My Friend) بر اساس زندگی «فرد راجرز»، معروف به «آقای راجرز» مجری آمریکایی برنامه خردسالان به «تری‌استار پیکچرز» فروخته شد. این فیلم که «تام هنکس» در نقش اصلی آن به ایفای نقش می‌پردازد، توسط «ماریل هلر» کارگردانی می‌شود، فیلمساز 38 ساله‌ای که در سال 2015 فیلم «خاطرات یک دختر نوجوان» (Diary of a Teenage Girl) را از او دیده بودیم. فیلمبرداری این فیلم از شهریورماه سال آینده کلید می‌خورد.

فیلم «تو دوست منی» از اتفاقات واقعی الهام گرفته شده و نگارش فیلمنامه آن برعهده «میکا فیتزرمن» و «نوآح هارپستر» خواهد بود که فیلمنامه‌ای از آنان در سال 2013 به لیست سیاه هالیوود راه پیدا کرده بود. این فیلم دوستی راجرز و «تام جوناد» روزنامه‌نگار را به تصویر می‌کشد. هنگامی که جوناد می‌پذیرد مقاله‌ بلندی درباره زندگی راجرز بنویسد، جهان‌بینی او دچار تغییر می‌شود.

هنکس با بازی در نقش‌ شخصیت‌های واقعی بیگانه نیست. او سال گذشته فیلم «پُست» را روی پرده داشت، فیلمی که به تازگی نامزد دریافت جایزه بهترین فیلم از آکادمی اسکار هم شده است. در آن فیلم، هنکس در کنار «مریل استریپ»، نقش روزنامه‌نگار واشنگتن پست «بن بردلی» را بازی کرد. هنکس امسال باید در فیلم‌های زیادی از جمله «گری‌هوند» استودیوی سونی در مورد جنگ جهانی دوم، و «بایوس» به کارگردانی «میگل ساپوچنیک» جلوی دوربین برود.

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *