«تام هنکس»: پایان «داستان اسباب بازی 4» یک لحظه‌ی تاریخی است

«تام هنکس» می‌گوید پایان «داستان اسباب بازی ۴» (Toy Story 4) بسیار پرشور و یک لحظه‌ی تاریخی است. دنباله‌ی این انیمیشن پس از مدت‌ها انتظار و پشت سر گذاشتن موانع متعدد تابستان آینده از راه می‌رسد. برخی بر این باورند یکی از عوامل تأخیر در پروژه حذف شدن بخش زیادی از فیلمنامه‌ای بوده که اثر با آن پیش می‌رفته است. بسیاری معتقد بودند که «داستان اسباب بازی ۳» پایانی بی‌نقص برای این چندگانه دارد، بنابراین تولید قسمت چهارم توسط استودیو تا حدی غافلگیرکننده بود.

«تام هنکس» که در «داستان اسباب بازی ۴» و همینطور قسمت‌های قبلی به جای شخصیت «کلانتر وودی» صحبت کرده و تصور این چندگانه بدون صدای او ناممکن است، اخیراً در مصاحبه‌ با BBC Radio 2 از تجربه‌ی خود در قسمت جدید فیلم می‌گوید.

«هنگامی که «داستان اسباب بازی» را ضبط می‌کردم با تیم سازنده‌ی فیلم در یک اتاق بودیم. وقتی که برای آخرین جلسه‌ی ضبط وارد شدم، دوست داشتم آن‌ها پشت سرم باشند، برای اینکه معمولاً رو در رو هستیم. اما این بار نمی‌خواستم که مرا ببینند و وانمود کردم که نمی‌بینندم. وقتی فهمیدم که چه تصمیمی برای پایان فیلم گرفته‌اند با خود گفتم این یک لحظه‌ی تاریخی است.»

به این ترتیب انتظار می‌رود پایانی احساسی در انتظار فیلم باشد. «تیم آلن» نیز که در فیلم به جای شخصیت «باز لایت‌یر» صداپیشگی می‌کند به هواداران هشدار داده است که چهارمین و آخرین قسمت فیلم اشک‌بار خواهد بود. وی می‌گوید: «بسیار احساسی، مفرح، و عظیم است. ایده‌ی سازندگان برای فیلم مرا بهت‌زده کرد. حتی نتوانستم صحنه‌ی پایانی را تحمل کنم. بیش از این نمی‌توانم چیزی در موردش بگویم.»

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *