تام کروز (Tom Cruise) در طی انجام بدل‌کاری برای فیلم Mission: Impossible 6 آسیب دید. آخرین بدل‌کاری او مربوط به فیلم The Mummy است که در صحنه‌ای از فیلم که حادثه‌ای در کابین هواپیما رخ داد، خود مسئول بدل‌کاری شخصیت Nick Morton بود، او مدت‌ها است که بدل‌کاری نقش‌های خودش را بر‌عهده می‌گیرد. در ادامه با سینما‌گیمفا همراه باشید.

کروز شهرتش در عرصه بدل‌کاری را مدیون سری فیلم‌های Mission: Impossible است مشهور‌ترین آن‌‌ها مربوط به فیلم Ghost Protocol است، صحنه‌ای که او بر روی آسمان‌خراشی در شهر دبی آویخته شده بود. این بازیگر (کروز) مجددا اقدام به بدل‌کاری در فیلم Mission: Impossible 6 کرده و در دو صحنه، نمایشی جذاب را از خود به تصویر کشیده است. اما این‌بار به‌نظر می‌رسد کمی ناشی‌گری کرده و به اندازه‌ای که باید و شاید برای این‌ حرکت ریسکی آماده نبوده است.

طبق گزارش TMZ، کروز در حین فیلم‌برداری در شهر لندن آسیب دید، صحنه‌ای که در تلاش برای پرش توسط طناب به سمت ساختمانی بود که تصور می‌شد فاصله او تا ساختمان کوتاه است، به همین دلیل او پرید اما متاسفانه به ساختمان برخورد کرد.

در عکس‌ها و ویدیو‌های منتشر شده توسط TMZ، کروز بعد از حادثه لنگان لنگان به گوشه‌ای از ساختمان رفت تا تیم پزشکی از راه برسند. شدت مصدومیت او تا این لحظه معلوم نیست که چه اندازه بوده است.

تلاش کروز برای پرش به سمت ساختمان در این فیلم آخرین بدل‌کاری او در چند‌ماه اخیر بوده است، کارگردان فیلم American Made (در ۲۹ سپتامبر سال ۲۰۱۷ اکران می‌شود و فیلمی جنایی است) آقای Doug Liman  گفته است که تام کروز در این فیلم در صحنه‌ای خطرناک ظاهر شده است و مجبور شده است که کنترل هواپیما‌یی را به دست بگیرد.

از آنجایی که کروز به علت بدل‌کاری در‌ نقش‌های خودش مخاطبان بسیاری را در طی این سال‌ها به خود جذب کرده است، شاید این مصدومیت باعث شود که سازنده فیلم Mission: Impossible 6 وقفه‌ای در ساخت فیلم بیندازد تا حال او بهتر شود. شاید در ساخت فیلم‌های دیگر Mission: Impossible که هنوز آن‌ها را ندیدیم و عناوینشان را نمی‌دانیم، در صحنه‌های خطرناک محتاط‌تر عمل کنند به ویژه اینکه هنوز شدت آسیب‌دیدگی تام کروز از این حادثه معلوم نیست چه قدر بوده است. هنوز مشخص نیست که آیا کروز قبل از این رویداد در صحنه‌ای که به گفته تهیه‌کننده فیلم (David Ellison) او از یک سال پیش (کروز) برای آن تمرین می‌کند بازی کرده یا خیر.

مادامی که حادثه اتفاق افتاده صدمه جدی به سلامت این بازیگر ۵۵ ساله نزده باشد، به‌نظر نمی‌رسد او به این زودی‌ها از عرصه بدل‌کاری کناره گیری کند، حتی شاید او در پی یک نمایش دیدنی از بدل‌کاری در فیلم Top Gun: Maverick باشد و این اواخر هم عکس‌هایی گرفته شده است که او کنترل یک هلی‌کوپتر را در دست گرفته است و احتمال می‌رود، او برای بازی در فیلمی هیجان‌انگیز در حال تمرین بوده است.

توسط امیرعلی فطورچی

گیمفا

insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *