«تام کروز» به همبازیانش اجازه نمی‌دهد در کنارش بدوند

«تام کروز» معمولاً به هیچ‌یک از بازیگران اجازه نمی‌دهد در کنار او بدوند. «آنابل والیس» همبازی کروز در فیلم «مومیایی» به تازگی در مصاحبه با «هالیوود ریپورتر» فاش کرده است که کروز در مورد او استثناء قائل شده است.

والیس می‌گوید:‌ «من جلوی دوربین باید با او می‌دویدم، اما او در ابتدا مخالفت کرد. او گفت: «هیچ‌کس [با من] جلوی دوربین نمی‌دود. جواب دادم: «ولی من دونده‌ی خوبی هستم.» بنابراین تردمیل خودم را به گونه‌ای تنظیم می‌کردم که او وارد شود و مرا در حال دویدن ببیند. سپس او صحنه‌های دویدن دیگری به فیلم اضافه کرد. از جایزه‌ی اسکار بهتر بود. بسیار خوشحال بودم! بسیار خوشحال بودم که می‌توانستم با «تام کروز» بدوم.»

والیس که به تازگی در فیلم «خاموش‌سازی» ظاهر شده، اگرچه قانون کروز در مورد دویدن را به دقت توضیح نمی‌دهد، اما به نظر می‌رسد که کروز معتقد است دیگر بازیگران نمی‌توانند به اندازه‌ی او سریع بدوند.

«راب لو» نیز پیش‌تر از قوانین سخت‌گیرانه‌ی کروز هنگام کار بر روی فیلم «بیگانگان» که در سال ۱۹۸۳ ساخته شد گفته بود. لو آوریل گذشته فاش کرده بود که کروز وقتی متوجه شد که باید با لو در یک اتاق هتل اقامت کند به‌شدت خشمگین شده است.

کروز در هفته‌های اخیر مشغول بازی در قسمت هفتم «مأموریت غیرممکن» بوده، اما آتش‌سوزی در محل فیلمبرداری موجب ایجاد وقفه‌ی دوباره در تولید شده و یک بار دیگر کروز را برآشفته ساخته است.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *