خانه ورزش اخبار ورزش تاکید تاج و افتخاری بر تداوم همکاری میان فدراسیون فوتبال و استقلال

تاکید تاج و افتخاری بر تداوم همکاری میان فدراسیون فوتبال و استقلال

0

در جلسه دو ساعته مدیرعامل باشگاه استقلال و رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص همکاری‌های دو جانبه و محرومیت سه بازیکن استقلال مذاکرات مفید و موثری انجام شد.

سیدرضا افتخاری در همین خصوص به سایت رسمی باشگاه استقلال گفت: با توجه به اینکه در حال حاضر استقلال بازیکنان بسیار زیادی را در رده‌های ملی دارد و ۶ بازیکنش در اردوی تیم‌های پایه به‌سر می‌برند و همکاری خوبی میان باشگاه استقلال و فدراسیون فوتبال وجود دارد، مقرر شد که تعامل و همکاری بیشتری انجام شود تا در آینده شاهد هماهنگی بیشتر و بهتری برای اعزام بازیکنان استقلال به اردوهای تیم‌های ملی باشیم و مسائلی مانند اتفاقات اخیر به وجود نیاید.

مدیرعامل باشگاه استقلال همچنین از تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص پیگیری وضعیت سه بازیکن محروم این تیم تشکر و قدردانی کرد.

افتخاری در پایان به انتخاب شدن سه بازیکن استقلال در مراسم برترین‌های سال فوتبال ایران اشاره کرد و اظهار داشت: جا دارد به امید ابراهیمی، امید نورافکن و مهدی قائدی صمیمانه تبریک بگویم. برای این سه بازیکن و همینطور مجموعه بازیکنان استقلال در فصل جاری آرزوی موفقیت و کسب نتایج مطلوب را دارم. بدون تردید با حمایت هواداران و تلاش‌ها و زحمات کادرفنی و بازیکنان این اتفاق شدنی است.

در پایان این نشست دو طرف تاکید کردند که همکاری بین باشگاه استقلال و فدراسیون که باعث رشد و توسعه تیم‌های ملی و استقلال می‌شود، تداوم داشته باشد.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *