تایید بازگشت «شیلین وودلی» و «لورا درن» در فصل دوم «Big Little Lies»

شبکه HBO جمعه شب رسماً اعلام کرد که «شیلین وودلی»، «لورا درن» و «زویی کراویتز» برای بازی در فصل دوم «Big Little Lies» بازخواهند گشت. در فصل اول سریال، وودلی نقش «جین چپمن» را بازی می‌کرد، درن در نقش «رناتا کلاین» ظاهر شده بود و کراویتز در نقش «بانی کارلسون». این بازیگران به «ریز ویترسپون»، «نیکول کیدمن» و «مریل استریپ» می‌پیوندند که قبلاً حضورشان در فصل دوم تأیید شده بود.

در فصل دوم سریال جین سعی در ساختن زندگی تازه‌ای خواهد داشت و رناتا و بانی هرکدام با چالش‌های تازه‌ای در زندگی زناشویی‌شان مواجه می‌شوند. سال گذشته وودلی و درن هر دو به خاطر بازی در فصل اول این سریال، نامزد دریافت جایزه امی و گلدن گلوب شدند و درن هر دو جایزه را تصاحب کرد.

خبر تولید فصل دوم سریال «Big Little Lies» دسامبر سال گذشته اعلام شده بود. کیدمن و ویترسپون علاوه بر ایفای نقش‌های قبلی خود، به مانند فصل نخست، تهیه‌کنندگی سریال را هم برعهده دارند. فصل اول سریال از رمانی به همین نام نوشته «لیان موریاتی» استرالیایی برای تلویزیون اقتباس شده بود و فصل دوم آن بر اساس داستانی ساخته خواهد شد که نویسنده کتاب به نگارش درآورده است. «آندریا آرنولد» تمامی هفت اپیزود فصل دوم را کارگردانی می‌کند.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *