تایید حضور نیک فیوری و ماریا هیل در «انتقام‌جویان 4»

عکس‌های جدید منتشر شده از Avengers 4 «انتقام جویان ۴» تایید می‌کند که نیک فیوری (Nick Fury) با بازی ساموئل ال جکسون (Samuel L. Jackson) و ماریا هیل (Maria Hill) با بازی کوبی اسمالدرز (Cobie Smulders) برای نقش آفرینی در این فیلم، باز خواهند گشت. این فیلم ابر قهرمانانه، نقطه‌ی اوج اولین فرانچایز تولید شده توسط دنیای سینماتیک مارول است. آنتونی (Anthony)‌ و جو روسو (Joe Russo) کارگردانان فیلم Captain America: Civil War «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» برای کارگردانی این فیلم بدون عنوان انتقام جویان، باز خواهند گشت. این فیلم پایان کاری برای ساخت پی در پی این سری از فیلم‌های استودیو مارول خواهد بود و در همین تابستان امسال نیز Avengers: Infinity War «انتقام جویان: نبرد ابدیت» اکران می‌گردد.

در حالی که گزارش شده است ۷۶ شخصیت در «انتقام جویان ۳» حضور خواهند داشت، اما نیک فیوری در بین آن‌ها نیست. پس از سقوط شیلد (S.H.I.E.L.D) در فیلم Captain America: The Winter Soldier «کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان» از برادران روسو، فیوری به زیر زمین رفت، در حالی که هیل برای تونی استارک (Tony Stark) کار می‌کرد. اگر چه هر دو شخصیت در فیلم Avengers: Age Of Ultron «انتقام جویان: عصر اولتران» از جاش ویدن (Joss Whedon) ظاهر شدند، اما تنها حضور اسمالدرز برای حضور در فیلم «انتقام جویان ۳» تایید شده است. از سمتی دیگر، جکسون، اخیرا اشاره کرد در فیلم بعدی مارول حضور نخواهد داشت.

Just Jared تعدادی عکس از این فیلم مرموز مارول ( انتقام جویان ۴) منتشر کرده است که شامل ساموئل ال جکسون در نقش نیک فیوری و کوبی اسمالدرز در نقش ماریا هیل است. اگرچه تشخیص این‌که این عکس‌ها برای کدام فیلم است دشوار است، اما با اطلاعاتی که از «انتقام جویان ۴» داریم، این عکس‌ها برای این فیلم است و برای فیلم Captain Marvel «کاپیتان مارول» که انتظار می‌رود در ماه فوریه فیلم‌برداری‌اش آغاز شود، نیست.

با این‌که جکسون در «انتقام جویان ۳» حضور ندارد، اما او در «انتقام جویان ۴» دیده خواهد شد. جدای از این‌، هیل مورد اعتماد ترین مامور است و به نیک فیوری در مرگ ساختگی‌ اش در «سرباز زمستان» کمک شایانی کرد. طبق معمول فیلم‌های مارول، باید صبر کنیم و منتظر بمانیم تا ببینیم چه خواهد شد.

تانی کال

برگرفته از Screenrant

سینماگیمفا

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *